سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست یادشمن دارد می بخشد؛ ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 93 دی 17 , ساعت 10:29 عصر

بنام خدا و برای خدا

هم زمان با مقاله توهین آمیز فردی بی ریشه به نام رشیدی مطلق به امام خمینی در سال 1356 در 15 دی 93 از فرد بی ریشه دیگری به نام حمید رضا شاه محمدی که جویای نام و نان است، مقاله ای علیه یادگاران و سرفرازان سپاه قدرتمند اسلام، که دشمنان از اقتدار و صلابت آنان می هراسند، در سایت "خبر آنلاین" که وابستگی به دولت تدبیر و امید دارد، بودیم! هر چند این سایت این مقاله اهانت بار را از خروجی خود حذف نمود!

این نویسنده جویای نام و گم کرده راه، پس آتش تهیه و حمله گارانبری رئیس دولت اعتدال به نهاد انقلابی سپاه پاسداران ، در اقدامی موذیانه نسبت به صحابی پیامبر(ص) و سرداران سپاه اسلام اهانت نموده و نوشته است: «اگر چرخ‌های اقتصاد به دست اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نچرخد، باید منتظر باشیم که سلمانها و ابوذرهای فاسد، دیر یا زود کشور را به ورطه سقوط رهنمون کنند.»

اببب

این فرد مجهول هویه در جای دیگری از مقاله ذلت بار خود خطاب به سرداران سپاه اسلام که دیروز و امروز در اقصی نقاط کشور و جهان به دفاع از اسلام عزیز و میهنمان برخاسته اند و در این مقطع زمانی که پیکر خونین برخی از آنها را از نقاط مختلف جهان بعد از شهادت به دوش می کشیم، به صورت مذبوحانه و خائنانه می نویسد: «آیا در موقع بلا و طوفانهای خطر و جنگ در کشور قادر خواهیم بود این سرداران که اینک رخت مدیر عاملی بر تن دارند را  به جبهه های پر از خاک و خون که نیاز به تنفس در فضای و دود آتش و از جان گذشتگی و ایثار دارد روانه کنیم؟ آیا قادر خواهیم بود آنها را از پشت فرمان ماشینهای گرم و نرم پیاده و به داخل تانک و نفر برهای تنگ و خشن هدایت کنیم؟ و آیا نهادی که وظیفه اصلیش  حفاظت از این آب و خاک در روزهای سخت بوده است تحت شرایط جنگی و تجاوز خارجی همچنان کارایی گذشته را خواهد داشت؟ و یا همانند ارتش عراق در مقابل یک گروه نورس، کشور را تحویل اجانب خواهد داد؟»

به این دست گل مزبله دولت اعتدال و تازه به دوران رسیده باید گفت؛ که اگر امثال شما که قدر نعمت امنیت نظام اسلامی را نمی دانید و چونان رسانه های صهیونیستی به مراکز اقتدار نظام اسلامی می تازید و دانسته یا ندانسته در خدمت دشمن قرار می گیرید، اگر می دانستید! که راحتی امروز شما در ایران اسلامی، مدیون فداکاری سردارن سپاه قدرتمند اسلام اعم از پاسداران، بسیجیان ملت ایران، سوریه و عراق، حزب الله افتخار آمیز لبنان و سایر گروهای جهادی شیعی و سنی و در رأس آنان سردار سرفراز سلیمانی که خار چشم دشمنان اسلام و ایران است، که جان خود را در کف دست گرفته و در بیابانها و صحراهای کشور و در آن سوی مرزها، در عراق، لبنان و سوریه به شهادت می رسند تا شما به زندگی راحت خود ادامه دهید! نمک نشناسی نکنید و قدردان یادگاران دفاع مقدی باشید و پیاده نظام رسانه های معاند نظام اسلامی نباشید.

وصف حال این نویسنده مزدور اجناب، همانند سگی است، که نزد شیری آمد و گفت؛ بیا و با من کشتی بگیر. شیر سر باز زد و کشتی نگرفت! سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت. شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم، از اینکه شیران مرا شماتت کنند که چرا با سگی کشتی گرفته ام؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ