سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است، به او خیانت نمی کند، او را وا نمی گذارد، بر او خرده نمی گیرد، او رامحروم نمی سازد و غیبتش را نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 93 دی 24 , ساعت 11:35 عصر

بنام خدا و برای خدا

در حالی که 60 روز دیگر به پایان سال می رسیم، اما دولت اعتدال در خصوص عملیاتی نمودن نام سال، "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" که در پیام نوروزی مقام معظم رهبری مطرح گردید، هیچ پاسخ مستدل و قابل قبولی در نزد ملت فهیم ایران ندارد. در روزگاری که تحریمهای غرب و شورای امنیت فشارهای طاقت فرسائی به مردم و اقتصاد کشور وارد نموده، دولت هیچ تدبیری در اجرائی کردن اقتصاد مقاومتی نداشت و تنها به چند شعار و فریب افکار عمومی، بسنده کرد.

بللقث

تفکر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندیهای داخلی یگانه راه علاج مبارزه با تحریم بود که دولت با بی تدبیری تمام، آن را در ریل مذاکره با آمریکا قرار داد و بیش از 19 ماه است، که هیچ اقدام مفیدی علی رغم دادن امتیازهای فراوان، در مذاکرات هسته ای بدست نیاورد و این مذاکرات که فاقد عقلانیت و تدبیر بود، باعث گردید کشور هر روز به رکود اقتصادی عمیق تر دچار گردد و دولتی که خود را مدعی ایجاد امید در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری معرفی می نمود، امروز، به عنوان بزرگترین منشأ ناامیدی در اقتصاد و فرهنگ عمومی مردم گردیده است.

للا

دولت اعتدال که در تحقق مهمترین خواسته های مردم، یعنی اقتصاد و فرهنگ، ناتوان و بی تدبیر است، تلاش دارد، که ضعف مفرط خود را، با پروپاگانداسازی، حمایت از افراطیون، حمله به منتقدین و نیروهای انقلابی و سفرهای تقلیدی و نمایشی استانی، پنهان نماید!

شاید بشود گفت، که آخرین بی تدبیری دولت اعتدال در روز سفر آقای ظریف به ژنو و در آستانه دیدار با آقای جان کری وزیر خارجه آمریکا دیده شد، که آقای روحانی که خود را حقوقدان  و متخصص امور امنیتی معرفی نموده، زیر پای آقای ظریف را با این جمله صابون زد و گفت: «راه را برای برداشتن کامل تحریم‌ها ادامه خواهیم داد.»

این چه راه و مسیری است که دشمن تهدید می کند، ولی شما اصرار به رفتن در مسیر اشتباه و خوشبینی به دشمن ملت را دارید! و از توطئه دشمنان غافلید!

غغغغ

دولت اعتدال با عوض کردن ریل اقتصاد مقاومتی و دلخوش بودن به مذاکرات هسته ای به ناکجا آباد می رود!. غمگینانه باید گفت دولت با امتیازهای فراوانی که به آمریکا در مقابل پلمپ تأسیسات هسته ای و دریافت ماهیانه 450 میلیون دلار در ماه، داد، با یک توطئه غربی - عربی به همان میزان، در مدتی که قیمت نفت کاهش پیدا کرد، از دست داد! چرا دولت اعتدال به بیراهه می رود و اسم آن را با صدای بلند، تدبیر و عقلانیت می گذارد؟! و ما ادراک ماالتدبیر! و ما ادراک ماالعقلانیت!

والسلام   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ