سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که به عیب خود نگریست ، ننگریست که عیب دیگرى چیست ، و آن که به روزى خدا خرسندى نمود ، بر آنچه از دستش رفت اندوهگین نبود ، و آن که تیغ ستم آهیخت ، خون خود بدان بریخت ، و آن که در کارها خود را به رنج انداخت ، خویشتن را هلاک ساخت ، و آن که بى‏پروا به موجها در شد غرق گردید ، و آن که به جایهاى بدنام در آمد بدنامى کشید ، و هر که پر گفت راه خطا بسیار پویید ، و آن که بسیار خطا کرد شرم او کم ، و آن که شرمش کم پارسایى‏اش اندک هم ، و آن که پارسایى‏اش اندک ، دلش مرده است ، و آن که دلش مرده است راه به دوزخ برده . و آن که به زشتیهاى مردم نگرد و آن را ناپسند انگارد سپس چنان زشتى را براى خود روا دارد نادانى است و چون و چرایى در نادانى او نیست ، و قناعت مالى است که پایان نیابد ، و آن که یاد مرگ بسیار کند ، از دنیا به اندک خشنود شود ، و آن که دانست گفتارش از کردارش به حساب آید ، جز در آنچه به کار اوست زبان نگشاید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 93 بهمن 10 , ساعت 9:2 صبح

بنام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی در تاریخ 26 اردیبهشت 92 در یک حرکت اشتباه و برخلاف امنیت کشور، در گرما گرم  تبلیغات انتخاباتی خود، بدون توجه به پیامدهای آن، کدخدای آمریکا را گردن نهاد و گفت: «آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت‌تر است!» دولت یازدهم با تفکر لیبرالی و روشنفکری غربی و پذیرفتن کدخدایی آمریکا کار خود را آغاز نمود و غرور ملی ایرانی را در عرصه های فضا، هسته ای و مخالفت با جبهه استکبار، نادیده گرفت و تمام همت و تدبیر! خود را معطوف بر بستن با کدخدا نمود و به ملت ایران قول دادند که 100 روزه مشکلات کشور را حل خواهد کرد!

بیییفف

در این مسیر نامطمئن، غرور  ملت ایران خدشه دار شد و در مذاکرات و توافقنامه هسته ای، در مقابل دریافت هیچ،! عزت و تأسیسات هسته ای کشور را، در جهت بستن با کدخدا به تاراج دادند و امروز پس لرزه های بی تدبیری! دولت اعتدال، در عدم واریز دلارهایمان، بر اساس توافق ژنو به حساب بانک مرکزی دیده می شود. بطوری که این روزها رئیس جمهور کشورمان از بد عهدی کدخدا به شدت عصبانی و آزرده خاطر است و در محافل و مجالس مختلف، بصورت کنایه آمیز، علیه آمریکا موضع گیری می نماید، هر چند، حریم کدخدا را حفظ کرده و از بردن نام آمریکا پرهیز می نماید!

در دوران ریاست جمهوری روحانی، نه تنها خبری از فرستادن موجود زنده و ماهواره به فضا شنیده نمی شود! و نه تنها جشنی در خصوص پیشرفت جدید مراکز هسته ای برگزار نمی گردد، بلکه در اوج ناکامی در مذاکرات هسته ای و تهدیدات شدید و ضرب العجل کنگره آمریکا، تا 4 فروردین 94 به ایران، شاهد یک بی تدبیری بزرگ یعنی، انتقال و محصور کردن سازمان فضائی کشور، در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم، و این اقدام رئیس جمهور مردم را به شک می اندازد، آیا کاسه ای زیر نیم کاسه است؟! آیا حذف سازمان فضایی کشور، ارتباطی با برد موشکهایمان و مذاکرات هسته ای دارد؟! و جهت راضی کردن و بستن با کدخدا این عمل صورت گرفته است؟!

عخخ88

اگر علت انتقال سازمان فضائی کشور را از آقای روحانی جویا شویم؛ حتماً پاسخشان این است، "مگر فرستادن ماهواره به فضا، آرمان ما است؟!" خوب است که دولت یازدهم حریم کدخدا را برای مردم تعریف نماید، تا ملت بدانند، حریم آمریکا کجا قرار دارد! زیرا حریمی که امام خمیمی(ره) برای آمریکا قائل شدند، این بود که فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.» ولذا سئوال ابن است، که اگر آقای رئیس جمهور همچنان اصرار بر کدخدای آمریکا و بستن با کدخدا دارند، با شجاعت و شفافیت این اعتقاد خود را با مردم در میان بگذارد و بیش از این هزینه به مردم تحمیل نکند!  

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای به خوبی آمریکا و دشمنی او را می شناسد و در این خصوص فرمودند: «نشست و برخاست و حرف زدن با آمریکایی‌ها، مطلقاً تأثیری در کم کردن دشمنی آنها ندارد و بدون فایده است»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ