سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه از اهل دانش باشد کسی که در مسیرآخرت رو به دنیا دارد و چیزی را که به وی زیان می رساند، از آنچه به وی سود می بخشد بیشتر دوست دارد . [عیسی علیه السلام]
 
جمعه 93 بهمن 17 , ساعت 12:11 صبح

بنام خدا و برای خدا

1-جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم در جمع علما، فضلا و طلاب استان اصفهان، به یکباره انقلابی شد! و در حمایت از ترویج دین و انقلابی زیستن، سخنانی را به زبان آورد، که با سخنان قبلی او در سوم خرداد امسال در تضاد است، ایشان گفتند: «امام (ره) این تهمت را زدود که زمان دین سپری شده و ایشان برای جهانیان روشن کرد که دین قدرت اداره جامعه را دارد ... امام (ره) فرمودند اسلام قدرت الهی است و ما باید آن را رعایت کنیم و این قدرت را به جهان نشان دهیم.»

اابغف

2-رئیس جمهور در 3 خرداد93 گفت: «اینقدر در زندگی مردم مداخله نکنید، ولو به خاطر دلسوزی؛ بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد!  

اگر حرفهای آقای روحانی در 16 بهمن و 3 خرداد 93 را بدون نام گوینده، در کنار هم بگذاریم و سئوالی را مبنی بر اینکه این سخنان از کیست؟ را مطرح نمائیم، هیچ پاسخ دهنده ای، هر دو سخن را از یک فرد و تفکر نمی داند! و اگر سئوال را اینطور مطرح نمائیم، که منشاء جملات رئیس جمهور از کدام جریان فکری صادر شده؟ پاسخ دهندگان، یکی از این دو گزینه را انتخاب خواهند کرد؛اُپورتونیسم(فرصت طلبی) یا سکولاریسم(جدائی دین از سیاست)!

3-مقام معظم رهبری 23 اردیبهشت 93 بیان فرمودند: «امیرالمؤمنین میفرماید : من میخواهم مردم را به بهشت برسانم؛ این وظیفه‌ى ما است. نهى از منکر باید بکنیم، امر به معروف باید بکنیم، وسائل عمل خیر و حسنات را در کشور فراهم کنیم، وسائل شُرور و آفات را از دسترسها برداریم؛ این وظائف مسئولین حکومت است ... می گویند آقا، مگر ما موظّفیم مردم را به بهشت برسانیم؟ خب بله؛ بله، همین است. فرق حاکم اسلامى با حکّام دیگر در همین است، حاکم اسلامى میخواهد کارى کند که مردم به بهشت برسند؛ به سعادت حقیقى و اُخروى و عقبائى برسند.»

لال

اگر کاربران عزیز، سخنان آقای روحانی در 3 خرداد را، که 10 روز پس از سخنان مقام معظم رهبری مطرح گردید را، مورد توجه و بررسی قرار دهند؛ در خواهند یافت، که جریانی مرموز و منافق، مسئول تهیه متن سخنرانی های رئیس جمهور را، برای تعرض به سخنان رهبری عزیز انقلاب، را به عهده دارد! و این جریان منافق، بدنبال شکستن وحدت مردم و تغییر گفتمان انقلاب و طرح حکومت دوگانه را دنبال می نماید!

آیا به مردم می شود باوراند، که آقای روحانی در جمع علما، فضلا و طلاب استان اصفهان، از ترویج دین و انقلابیگری، آن هم از نوع گفتمان انقلابی امام سخن براند! و در سالروز آزادی خرمشهر(3خرداد) علیه دین سخن پراکنی نماید؟! آیا جریان نفاقی که در دولت اعتدال جا خوش کرده، می تواند همچون، جرایان انحرافی که مسیر دولت احمدی نژاد را تغییر داد، گفتمان اعتدال را به بیراهه و کجراهه ببرد؟! و گفتمان اسلام ناب محمدی را به اسلام آمریکائی مبدل نماید؟!

باید به هوش بود و عمارگونه، به بصیرت افزایی پرداخت و همواره شاخص ولایت فقیه را، در نظر داشت، که راه گم نشود.

والسلام    



لیست کل یادداشت های این وبلاگ