سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا همچون سوارانند که در خوابند و آنان را مى‏رانند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 92 اسفند 15 , ساعت 12:58 صبح

السلام علیک یا زینب کبری یا عقیله بنی هاشم 

از زمانی که ریاست محترم جمهوری جناب آقای روحانی کلید پاستور را در اختیار گرفته اند، بمناسبت های مختلف دیدارهایی با خانواده های معظم و معزز شهداء، جانبازان و احیانا آزادگان سرفراز کشورمان داشته اند و این بازدیدها بصورت مکرر در بخشهای مختلف خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی و جراید مختلف اطلاع رسانی شده است که در این رابطه، مطالبی را به اختصار مطرح می نمایم

1-درصورتی که این دیدارها و بازدیدها صرفا بخاطر قدردانی و پاسداشت از ایثار و فداکاری خانواده های شهداء و ایثارگران میهن عزیزمان باشد، زیبنده و قابل تقدیر خواهد بود و امیدواریم که نیت گردانندگان این برنامه ، چنین باشد.

2- آنچه از سیره حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) در رسیدگی به خاندان شهداء جبهه های نبرد جمل ، صفین و نهروان به ما رسیده است، گویای این است، که این گونه امور معمولا بدور از چشم مردم و بدون تبلیغات گسترده صورت می گرفته است .

3- در زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولیت ریاست جمهوری را بعهده داشتند و در حال حاضر هم ، بدون حضور خبرنگاران و دوربینهای صدا و سیما و بدون اطلاع قبلی در بیت معظم شهداء، مرتبا حضور پیدا می کنند و از  ایثار و فداکاری  شهداء و خانواده آنان قدردانی می نمایند و معظم له هم از رسانه ای شدن بازدیدها جلو گیری می نمایند.

4- آنچه خانواده های شهداء وایثارگر از رئیس محترم جمهور در وحله اول انتظار دارند، این است، که به وزراء ، مشاورین ، معاونین، استانداران و مدیران خود دستور دهند که راه و هدف شهداء را درعمل دنبال نمایند و خود را ملتزم به اصول و مبانی انقلاب اسلامی بدانند، نه اینکه خانواده شهداء، درعملکرد تعدادی از وزراء و مدیران کشور دیدگاههای لیبرالستی و اهداف حزب کارگزان سازندگی و ارتباط با جریانهای معاند و برانداز را مشاهده کنند، و شاهد باشند که در مسئولیتهای مهم کشوری عده ایی از اصحاب فتنه سال 88 برای ایجاد فتنه ای بزرگتر بکارگیری شوند! که اقدامات این افراد با دیدار و بازدید رئیس جمهور از خانوده شهداء و ایثارگر، در تناقض است!

5- انتظار دیگر خانواده شهداء و ایثارگر از رئیس جمهور محترم این خواهد بود که فیلم بازدیدهای شما در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، برای رأی آوری مجدد، مورد استفاده قرار نگیرد!؟ و این موضوع در اولین فرصت به اطلاع مردم رسانده شود؛ و چه زیبا خواهد بود که همچون بازدیدهای دوره ای رهبر معظم انقلاب ، جنابعالی هم بدون اعزام اکیپهای مختلف فیلمبرداری و بدون اطلاع قبلی، نسبت به تکریم خانواه شهداء و ایثارگران اقدام فرمایید و راضی به زحمات چند ساعته آنان در مهیا نمودن زمینه های بازدید نباشید! و اجازه ندهید، جریان انحرافی اقدامات شایسته شما را در رسانه ای کردن این امور ضایع گرداند، و شما نیک می دانید اگر این بازدیدها جنبه الهی داشته باشد، خداوند متعال هم پاداش چند برابری خواهد داد.

امید است که در تکریم خانواده های شهداء و ایثارگران، شاهد تدبیری الهی از سوی رئیس جمهور محترم باشیم.

 گفتم؛ چگونه می توان از عقبه های سخت دنیا عبور کرد و آماده جهاد بود؛

شهید علی چیت ساز گفت:« کسی می تواند از سیم خاردارهای دشمن عبور کند که در سیم خاردارهای نفس خویش گیر نکرده باشد.»

                                                        والسلام              



لیست کل یادداشت های این وبلاگ