سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه آدمی خوراکش را کم کند، درون شپر نور گردد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 11:15 عصر

بنام خدا و برای خدا

دولت اعتدال در آستانه سال جدید و در تازه ترین بی تدبیری خود، اقدام به چاپ و رونمایی از اسکناس 50 هزار ریالی با استفاده از رنگ بنفش نمود، که این رنگ، یادآور نماد آقای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 می باشد. این اقدام سئوال برانگیز، که در ورای آن انفعال و رضایت مندی کدخدا(آمریکا) را بدنبال دارد، با اما و اگرهای فراوانی روبرو است، که به اختصار به آن اشاره می گردد.

غغغ

در حالی که دولت آقای روحانی، در حوزه اقتصاد کشور و مردم و مذاکرات هسته ای، ناتوان و لغزان عمل کرده است، اما در صحنه شعار، تورم را صفر، عبور از رکود را موفق و پیروزی در توافق هسته ای را حتمی و قطعی اعلام نموده و این در حالی است، که ادعاهای آقای روحانی مورد قبول اقتصاد دانان نبوده و جیب مردم هم، گرانی را لمس کرده و کاهش تورم را احساس نکرده است!

برخی از اقدامات دولت اعتدل مشکوک و غیر قابل قبول است، به عنوان مثال؛ وقتی رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا دست به ترور دانشمندان هسته ای کشورمان زد و تنها آقای فریدون عباسی، پس مجروحیت از صحنه ترور به سلامت خارج شد، دولت سابق، در یک اقدام انقلابی، او را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اسلامی انتخاب نمود، ولکن؛ آقای روحانی پس از نشستن بر کرسی ریاست جمهوری، در یک حرکت انفعالی، که ضد عزت و مصلحت و برای رضایت کدخدا(آمریکا) بود، آقای عباسی را از مسئولیت بر کنار کرد و پس از دادن امتیازهای فراوان به آمریکا، در یک اقدام سئوال برانگیز دیگر، نقشه ایران و آرم انرژی اتمی را از پشت اسکناسهای 50 هزار ریالی حذف و طرح سردر دانشگاه تهران را، با استفاده از رنگ بنفش به چاپ رسانید، که این عمل، اوج ذلت دولت آقای روحانی، در گرما گرم مذاکرات هسته ای، را می رساند! و شاید، اگر دولت تدبیر! و عقلانیت!، مورد خشم مردم و ارکان نظام اسلامی قرار نمی گرفت عکس امام را هم از روی اسکناس حذف می کرد! 

bvgf

بر اساس نظر رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی "هزینه تولید هر برگ اسکناس به طور متوسط 880 ریال و هزینه امحاء آن در سال جاری 300 ریال می باشد" و لذا دولت اعتدال با کدام استدلال و منطق، اقدام به این عمل ضد ملی نمود؟ چرا هزینه سرسام آور چاپ اسکناس، آن هم با رنگ یک جریان انتخاباتی به کشور تحمیل می شود؟! مگر دولت آقای روحانی و رنگ بنفش قرار است، سالها به عمر خود ادامه دهد؟! متأسفانه افراطی گری در پس شعار اعتدال، در تمام تصمیمات، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دولت به چشم می خورد! و برای رضایت کدخدا، به هر اقدام ذلت باری با استفاده از مشاورین روشنفکر و تحصیل کرده در آمریکا و بیگانه با دین و انقلاب دست میزند.

آیا کارت زردی توسط آمریکا که داوری بازی بُرد - بُرد، آقای روحانی را به عهده دارد، برای حذف آرم انرژی اتمی ایران صادر شده است؟! و یا همان حلقه ای که یک روز می گفتند؛ تفکرات امام را باید به موزه سپرد، امروز در حلقه مشاورین و تیم اقتصادی منفعل دولت جاخوش کرده اند؟! پس؛ چه زمانی مردم، به بصیرت میرسند، که وقتی آقای روحانی می گوید: "هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد هم چرخ زندگی مردم،" این سخن را دروغ و فریب بدانند و اجازه ندهند این جریان لیبرال، عزت و غرور ملی کشور را خدشه دار نماید.    

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ