سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه راه جوید، دانا شود . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 اسفند 25 , ساعت 2:10 عصر

بنام خدا و برای خدا

این روزها مردم مظلوم سوریه، عراق، لبنان و یمن از سوی جریان اسلام آمریکائی با محوریت، غربی، عربی و عبری، دچار جنگی خانمانسوز گردیده اند. برای عبور و مقابله با جنایات و ویرانگریهای اسلام آمریکائی، هماهنگی، همراهی و وحدت جریان مقاومت که همان اسلام ناب محمدی (ص) است، ضروری به نظر می رسد و در این راستا، باید از ایجاد تنش در داخل جریان مقاومت، جلوگیری نموده و با کسانی که در درون جبهه انقلاب، به کارشکنی پرداخته اند و امنیت ملی کشور و جریان مقاومت را بر اساس خواست اسلام آمریکائی با خطر مواجه می کنند، به شدت مقابله کرد، زیرا پذیرفته نیست، که در مقطعی که از سوی مقام معظم رهبری، "پیچ بزرگ تاریخی" نام گرفته است، جریان فتنه، به مدد اسلام آمریکائی بپردازد.

متأسفانه بخشی از بدنه دولت اعتدال، مردم را با کلمات و عبارات دشمن پسند، می فریبند، مثلاً؛ اگر مایحتاج مردم را گران می کنند، اسم آن را اصلاح قیمتها می گذارند و اگر مردم با افزایش قیمت کالاها مواجه می شوند، نام آن را به دروغ شیب ملایم می نهند و اگر در بحث هسته ای، توافقنامه ی ننگینی را امضاء و به ارمغان می آورند، با انواع و اقسام تهمت و اهانت سعی می کنند، جلوی سخن و مناظره منتقدین انقلابی را بگیرند و سپس فریاد بر می آورند که ما خوشبین هستیم و صد در صد مسیر را، برای رضایت کدخدا برداشته ایم!

بییی

مدتی قبل، آقای یونسی که چند سالی وزیر اطلاعات نظام اسلامی بوده و در حال حاضر هم مشاور رئیس جمهور می باشد، هوس شیر و خورشید زمان رژیم قبل را نمود و خواستار برگرداندن نماد شاهنشاهی به ایران شد و این در حالی است، که  حضرت امام (ره) در این رابطه فرموده اند؛ “باید این شیر و خورشید منحوس قطع بشود، علم اسلام باید باشد”. اگر کارنامه یونسی، مورد واکاوی قرار گیرد و افرادی مثل سعید حجاریان، سیدمحمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی هاشمی رفسنجانی مورد بازجوئی فنی- امنیتی قرار گیرند، درخواهیم یافت که نقش یونسی در فتنه سال 88 پررنگ و قابل توجه بوده است.

بعضی می گویند سخنان آقای یونسی را، نباید جدی گرفت، زیرا ایشان زیاد پرت و پلا می گوید. در مقابل عده ای معتقدند، که یونسی سالهاست در مراکز قضائی و امنیتی حکم رانده است و اگر حرفهای چنین فردی، در این جایگاههای مهم کشوری، بی پایه و اساس است، پس چرا به فردی که اول دهانش را باز می کند و بعداً فکر می کند، اجازه می دهند که امنیت ملی را با حرفهای نسنجیده خود، در حساسترین مقطع تاریخی به مخاطره اندازد، لذا حضور ایشان در مسئولیتها، نامشروع و غیرقانونی است.

 در حالی که عده ای از سرداران سپاه اسلام با نماینده اسلام آمریکائی در عراق و سوریه، رو در روی هم می جنگند، یونسی در جایگاه مشاور رئیس جمهور، به تضعیف امنیت ملی و هم صدائی با اسلام آمریکائی و وهابیت برخاسته است. چرا دادگاه ویژه روحانیت برخورد قانونی صورت نمی دهد؟ و چرا رئیس جمهور در جهت عزل افراطیون از درون دولت اقدام نمی نماید؟! آیا یاران افراطی آقای حسن روحانی، بدنبال ایجاد فتنه ای پیچیده تر از فتنه سال 88 می باشند؟!

 

والسلام    



لیست کل یادداشت های این وبلاگ