سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر برادرانْ بزرگی فروشد، هیچ انسانی با او صمیمی نخواهد شد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 اسفند 26 , ساعت 7:8 صبح

بنام خدا و برای خدا

استکبار جهانی، که خود را کدخدای جهان می داند و رئیس جمهور ایران هم در خلال تبلیغات انتخاباتی خود در سال 92، "آمریکا را کدخدای جهان دانسته و بستن با کدخدا را از اولویت کاریش قرار داده است" و استکبار همواره بر علیه کشورهای که بخواهند از هژمونی نظام سلطه رهایی یابند، مسیرهای مختلفی را در دستور کاری خود قرار می دهد و انقلاب اسلامی ایران هم از این فاعده مستثی نمی باشد.

لبا

جمهوری اسلامی ایران، از بدو پیروزی، با انواع و اقسام توطئه های آمریکا روبرو بوده است از ایجاد فتنه قومیتهای مختلف در ایران، کودتای نظامی و جنگ تحمیلی 8 ساله رژیم بعث عراق، استراتژی تهاجم فرهنگی به همراه فتنه سالهای 78 و 88 را برای سقوط انقلاب اسلامی و تحریمهای فلج کننده به همراه تهدایدات نظامی و به انزوا کشیدن ایران و آراستن میز تزویر مذاکرات هسته ای، که رئیس جمهورمان آن را بازی بُرد - بُرد تصور کرده، بخشی از توطئه های آمریکا است، که در 36 سال گذشته، بدست نیاورده است، ولی می خواهد در پای میز مذاکرات هسته ای آن را درو نماید.

آمریکائیها وقتی ولع شدید دولت اعتدال را به مذاکرات احساس کردند، همزمان کاهش شدید بهای نفت را در دستور کاری خود قرار دادند و آقای روحانی هم که نسبت به کدخدائی آمریکا اعتراضی ندارد، تنها پادشاهان خود فروخته عرب را، با جملات لیبرال منش، ژله ای، آن هم از نوع اعتدالی، تهدید نمودند، که اثری هم نداشت و قیمت نفت به خاطر عدم تدبیر دولت، باز هم سقوط کرد اما در دولت سابق، وقتی احمدی نژاد به گفتن جملات انقلابی علیه نظام سلطه می پرداخت، قیمت نفت به صورت ناگهانی افزایش پیدا می کرد.

امروز آمریکا، عملاً جریان مذاکرات هسته ای را مدیریت می نماید و اهداف مورد نظرش را دنبل می نماید و هر کس را، در هر رده ای بخواهد، از درون دولت لیبرال منش آقای روحانی انتخاب می نماید، تا به اهداف استکباری خود، نزدیک شود! آیا قرار است در ایام تعطیلات عید نوروز که رسانه های گفتاری، نوشتاری و دیداری تعطیل هستند و مردم هم به گذاران تعطیلات نوروز سرگرمند، اهداف آمریکا محقق در ایران محقق  شود؟! آیا نتیجه مذاکرات ایران، رویکرد آمریکا را علیه آقای بشار اسد تغییر داده است؟! آمریکا که با سه سال جنگ علیه نظام سوریه و با کمک به گروههای تروریست جنایتکار به اهداف خود در سوریه نرسید، امروز اهداف خود را، در پای میز مذاکرات هدفمند می جوید. و به دنبال آن است، که با راه انداری دموکراسی فرمایشی و یا از طریق ترور آقای بشار اسد، نظام مردمی سوریه را از سر راه خود بردارد.

آیا آمریکا در جهت دست یابی به اهداف پلید و شیطانی خود، موفق خواهد شد؟! آیا از شیوه مذاکرات هسته ای، در بازی بُرد - بُرد آقای روحانی، دریچه ای برای ایجاد همین بازی در زمین سوریه گشوده میشود؟، به هر حال؛ در این پیچ بزرگ تاریخی، استکبار در سه صحنه کاملاً متفاوت در سوریه بازی می کند، در صحنه اول ائتلاف مسخره و دروغ مبارزه با داعش را در جهت تخریب زیرساختهای سوریه راه می اندازد و در صحنه دیگر، به تروریستهای النصره کمک نظامی می نماید و در صحنه سوم هم می خواهد با رئیس جمهور سوریه مذاکره نماید. به نظرتان، چرا این اقدامات مسخره، را مشاهده می کنند و بازهم به آمریکا خوشبین هستند؟! جریان لیبرال در داخل قدرت غربگرا مثل بازرگان آمریکا را کدخدا می دانست و امروز هم آقای حسن روحانی در دولت اعتدال همین تفکر را دنبال می کند.

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ