سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دانش آن است که سود بخشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 94 فروردین 26 , ساعت 12:32 صبح

بنام خدا و برای خدا

در حالی که انتظار می رفت مسئولین مذاکره کننده هسته ای کشورمان پس از دستور امام خامنه ای، مبنی بر انتشار فکت شیت ایرانی در مقابل فکت شیت آمریکائی، متأسفانه تا کنون اقدام شایسته ای صورت نگرفته است و لذا این تعلل عمدی باعث گردید که 213 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی 25 فروردین (سه‌شنبه) با امضای بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه بخواهند که فکت‌شیت ایرانی از بیانیه لوزان را برای تبیین بهتر مواضع جمهوری اسلامی ایران منتشر کنند.لاغ

به این چند جمله توجه کنید. آقای علی اکبر صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم می گوید: « ‌همین سخنانی که بنده و آقای ظریف و عراقچی ایراد کرده ایم همه اینها فکت شیت(شرح ماجرا) است. اکنون نه اینکه ما فکت شیتی نداشته باشیم، داریم، اما مسؤولیت این امر برعهده مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران است که دکتر ظریف است و می تواند با دکتر روحانی اگر صلاح دانستند منتشر کنند.»

اما آقای ظریف موضوع را به طریقی دیگر بیان می کند و می گوید: « مقام معظم رهبری گفتند همانطور که آمریکایی ها فکت شیت منتشر کرده اند شما هم دیدگاهایتان را به مردم بگویید.»اااا

به گمانم آقای ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای، نسبت به اعتماد رهبر معظم انقلاب به خودشان کم لطفی می کنند، این گونه سخن گفتن و عمل ناصواب، جواب محبتهای رهبری نیست! و اگر شما می گوئید که از معظم له اطاعت می کنید این تأخیر شما همانند نامه ی برکناری مشاعی از معاونت اولی رئیس جمهور بود که چند روز در ته جیب احمدی نژاد جا مانده بود!

اطاعت کردن را باید از مالک اشتر آموخت، که وقتی امیرالمومنین(ع) در جنگ صفین دستور فرمودند؛ که مالک باز گرد، مالک در حالی که پیروزی نهائی بر معاویه را در دستان خود احساس می کرد، بلافاصله اطاعت کرد و بازگشت. اما شما یک روز می گوئید که فکت شیت قبلاً آماده شده بود و فردا می گوئید در دست تدوین است و روز دیگر می گوئید همین حرفهایی بود که برای مردم گفته ایم! آیا مقام معظم رهبری نمی دانستند که شما این سخنان را قبلاً به اطلاع مردم رسانده اید؟!

جنس همدلی و هم زبانی دولت اعتدال با ملت نامرغوب و نامطمئن است! آش را آنقدر شور کرده اند که از سخن گفتن پدر شهید احمدی روشن در دانشکاهها و مجامع مختلف وحشت دارند و دستور لغو سخنرانی ایشان را می دهند! و اگر دستور امام خامنه ای نبود، از ترس پدر خوانده دولت، لحظه ای جرأت نمی کردند با منتقدین بیانیه لوزان سوئیس به گفتگو بنشینند!

دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای چرا از انتشار فکت شیت ایرانی واهمه دارند؟! نکند پای فکت شیت آمریکائی را امضاء کرده اند و ممکن است امضاء آنان را آمریکائی ها منتشر نمایند؟! و اگر اینگونه نیست -که دعا می کنیم شیطان بزرگ بر سرشان کلاه نگذاشته باشد- پس چه واهمه ای از انتشار فکت شیت ایرانی دارند؟!

تیم مذاکره کننده ایرانی باید مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را از اسیر نوجوان ایرانی در چنگال بعثیون عراق بیاموزند: 15 سال بیشتــر نداشت، حتـی مویـی هم در صورتـش نبــود سرهنـگ عراقی اومد یـقه شو گرفت، کشیـدش بالا گفت: اینـجا چه کار میکنـی ؟ حرف نمـی زد سرهنـگ عراقی گفت: جواب بـده گفت: رهایم کن تا بگویم! سپس نوجوان اسیر ایرانی خم شـد از روی زمیــن یـک مشت خـاک بـرداشت، آورد بـالا گفت:اینـجا خاک منـه، تو بـگو اینجا چـه کار میکنـی؟! سرهنـگ عراقی خشکش زده بــود و چیزی نمی گفت!!!!!!!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ