سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که میانه‏روى گزید ، درویش نگردید . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 94 فروردین 31 , ساعت 1:28 صبح

بنام خدا و برای خدا

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در مصاحبه با شبکه یورو نیوز، گفت: «ما برای منافع ملی خود مذاکره می‌کنیم، نه به خاطر گروه‌های فشار. فکر می‌کنم ایالات متحده هم آنقدر عاقل باشد که همین کار را کند. اگر نیازی به انتشار یک فکت شیت باشد، ما فکت شیتی منتشر می‌کنیم، اما فکر می‌کنم مردم ایران اکنون اطلاعات بیشتری از حقایق دارند.»لل

آقای ظریف در ادامه می گوید:« ایالات متحده، به دلایل داخلی خود، که البته حق و اختیار آن‌ها هم هست، یک فکت شیت تهیه کردند، که دقیقا آنچه مورد توافق قرار گرفت، نیست. بنابراین، بهترین راه برای همه ما، متوقف کردن جنگ بر سر این و ادامه مذاکره است، تا زمانی که توافق نهایی به دست آمد، آن توافق نهایی را در معرض دید عموم قرار دهیم.»

آقای روحانی و ظریف علی رغم دستور مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار فکت شیت ایرانی بدلایل معین از انتشار آن خودداری می کنند و آقای ظریف با سفسطه و بهانه بدنبال مختومه نمودن آن است و حتی انتشار فکت شیت آمریکا را بدلایل مشکلات داخلی آن کشور می داند و مردم ایران را بی نیاز از انتشار فکت شیتمی داند و مصاحبه های خود و اعضاء تیم مذاکره کننده را کافی می داند.

مقام معظم رهبری فرمودند که مذاکرات هسته ای محرمانهنیست و علت عدم انتشار فکت شیت توسط رئیس جمهور و وزارت خارجه مشکوک و نگران کننده است زیرا پس از توافق جامع هسته ای امکان تغییر و دخالت مجلس بر اساس شرح وظایف قانونی وجود نخواهد داشت و ایران مجبور به اجراء توافقنامه خواهد شد. افف

به نظر می رسد که دولت قصد دارد که توافقنامه جامع هسته ای را بر اساس فکت شیت آمریکاییها امضاء نماید و مجلس و مسئواین عالیرتبه نظام اسلامی را غافلگیر و در عمل انجام شده قرار دهد و با سپس با پروپاگانداسازی تبلیغاتی خود را برنده این میدان معرفی نماید تا از این طریق بتواند کرسی های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را تصاحب نماید و در مرحله بعد زمینه عادی سازی روابط با شیطان بزرگ را با حمایت نمایندگان آتی مجلس عملیاتی نماید زیرا آقای روحانی به صراحت گفته اند: «مذاکرات هسته ای گام اول برای رسیدن بر بام تعامل سازنده با جهان است ... ما می‌خواهیم روابط خود را با کشورهایی که رابطه سرد داریم بهتر کنیم و حتی با کشورهایی که احیانا دارای تنش هستیم بدنبال رسیدن به پایان تنش و خصومت می باشیم ... ما در مذاکرات هسته‌ای به هر آنچه گفته و وعده داده‌ایم، پایبند خواهیم بود و به قول خود وفادار هستیم و دنیا بداند، ما اهل فریب و دورویی نیستیم.»

متأسفانه رئیس جمهورمان 4 کشور استکباری را مرتب در سخنان خود بعنوان دنیا معرفی می کند و تمام ظرفیت نظام اسلامی را برای راضی کردن این دنیای خیالی(کدخدا) معطل و به بازی گرفته است و این خطای استراتژیک دولت شیخ حسن روحانی در مقابل دشمنان اصلی این ملت است! و لذا انتشار فکت شیت ایرانیمغایر با رضایت کدخدا می باشد و به همین دلایل دولت در برابر خواست کدخدا لرزان و سردرگریباناست! پس؛ نفاق کافی است، ملت منظر انتشار فکت شیت ایرانی هستند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ