سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان را نبینى جز که کارى را از اندازه فراتر کشاند ، و یا بدانجا که باید نرساند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 اردیبهشت 25 , ساعت 1:48 صبح

بنام خدا و برای خدا

به این خبر توجه کنید؛ «به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 23 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی لایحه موافقت‌نامه دوجانبه همکاری‌های فرهنگی، علمی و آموزشی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اوگاندا را به تصویب رساندند.» آیا با گذاشتن توافق هسته ای در کنار این خبر، غصه دار نشدید؟! تا

در حالی که دولت لرزان و ترسوی اعتدال، که خود را به دروغ راستگو می خواند و از دادن پاسخ شفاف به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم خوب کشورم در خصوص توافق ننگین هسته ای با کدخدا (آمریکا) خودداری می کند و اقداماتش هم در مذاکرات هسته ای بر خلاف اصول 125 و 153 قانون اساسی می باشد در یک اقدام جدید و سئوال برانگیز، توافقنامه بی ارزش با کشور آفریقایی اوگاندا را برای تصویب به مجلس شورای اسلامی می فرستد، که این مسئله در کنار به تاراج دادن توان هسته ای کشور، یک اقدام مسخره و غیر قابل قبول می باشد و موجب ریشخند کدخدا به حاج حسن روحانی با کلیدش سحرآمیزش می شود! هر چند که جریان لیبرال دولت، استهزاء کدخدا را برای خود ابهت و سربلندی می انگارد!!!

این روزها که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بدون توجه به اعتراضات منتقدین بیانیه سیاسی لوزان، مشغول کتابت توافق جامع هسته ای بر اساس فکت شیت منشر شده از سوی کدخدای دولت اعتدال می باشند و حاضر نشدند فردی از نمایندگان مجلس را در زمان مذاکرات هسته ای در کنار خود داشته باشند و حتی بر خلاف اصل 125 قانون اساسی، اعلام کرده اند که امضاء این توافقنامه نیازی به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی ندارد! در سوئی دیگر شاهد یک نمایش مضحک، آن هم تصویب لایحه توافق فرهنگی با کشور اوگاندا در مجلس شورای اسلامی می باشیم و این یک بام دو هوا، دیگر آبرویی برای دولت یازدهم باقی نخواهد گذاشت!لل

متأسفانه حاج حسن روحانی نابودی 85 درصد از توان هسته ای کشور، در مقابل لغو و یا تعلیق 5 درصد تحریمهای آمریکا را بازی بُرد-بُرد تصور نموده و عزت و استقلال کشور را ماهها است سرگرم ملعبه ی خود و دوستانش کرده است و این در حالی است که طبق اصل 153 قانون اساسی کشور که می گوید: «هر گونه قرارداد که موجب سلطه بیگانه بر منابع طبیعی و اقتصادی، فرهنگ، ارتش و دیگر شیون کشور گردد ممنوع است.»

آگاهان سیاسی و رئیس جمهور به خوبی می دانند که آمریکا و رژیم صهیونیستی از سال 1382 همواره بدنبال برچیدن تأسیسات هسته ای کشورمان بوده اند که این درخواست در هیچ دولتی پذیرفته نمی شد اما در دولت لیبرال منش آقای روحانی، دستور کدخدا(آمریکا) پذیرفته شد و حاضر گردیدند 13000 از سانتریفیوژهای نطنز و 2000 از سانتریفیوژهای فردو را که حاصل تلاش دانشمندان هسته ای کشور و شهداء این صنعت بوده به ثمن بخس و برای رضایت مندی رژیم صهیونیستی و کدخدا برچینند و سپس با حربه دروغ، قیل و قالی در کشور بر پاه می کنند، که قدرتهای بزرگ دنیا در مقابل ما زانو زدند! و حق غنی سازی ما را پذیرفتند!

آیا برچیدن عمده تأسیسات هسته ای و فعالیت با سانتریفیوژهای نسل یک که همچون شخم زدن زمین با گاوآهن در عصر تکنولوژیهای پیشرفته است، آن هم با تعداد 5000 سانتریفیوژ از نسل یک، حفظ استقلال و عزت کشور محسوب می شود؟! 

وضعیت راستگویی و عمل دولت لرزان آقای روحانی با مردم، همانند فردی است که به رادیو زنگ زد و به مجری گفت؛ به اوباما می گویم اگر روزی صدتا موشک به تهران بزند من یک قدم عقب نمی روم! مجری گفت آفرین شما از کجا زنگ می زنید، گفت؛ از اصفهان!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ