سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوخی، کینه به بار می آورد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خود به فرزندش حسن علیه السلام ـ]
 
جمعه 94 اردیبهشت 25 , ساعت 8:13 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

در حالی که امام خامنه ای فرمودند: «مسئولان نظامی کشور به هیچ عنوان ماذون نیستند که بازرسان را به مراکز و تاسیسات نظامی راه دهند.» آقای عراقچی در مصاحبه خود برخلاف نظر مقام معظم رهبری اعلام کرد: «دسترسی مدیریت شده به مراکز نظامی زیر نظر پروتکل الحاقی در شرایط خاص امکان پذیر است.»

باید گفت که در طول عمر انقلاب اسلامی هیچ دولتی تا این حد مرزهای استقلال و عزت کشور را به اندازه دولت شبه لیبرال آقای روحانی آن هم برای حفظ اهداف شکم نقض نکرده است و حتی آقای خاتمی که امیدش بود بعد از ریاست جمهوری از غرب دیدن نماید، به اندازه این دولت به مردم کشورمان دروغ تحویل نمی داد. راز این همه نفاق در چیست؟ و چه اهداف نامشروعی در ورای توافق هسته ای جریان دارد؟!

برای دریافت پاسخ به امام خامنه ای اقتدا می کنیم و نظر ایشان را در خصوص یک رئیس جمهور در تراز نظام اسلامی سئوال می کنیم، معظم له در اردیبهشت سال 1392 در جمع برگزار کنندگان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری فرمودند: «رئیس جمهور، هم باید کاری باشد، هم باید مردمی باشد، هم باید مقاوم باشد، هم باید ارزشی باشد، هم باید باتدبیر باشد، هم باید پابند به قوانین و مقررات باشد ،هم باید درد مردم را احساس کند، هم باید طبقات مختلف مردم را ببیند.»

حال اگر رئیس جمهورمان برخی یا همه این خصوصیات را نداشته باشد و یا آن را نقض نماید، چه مصیبتی بر کشور وارد می شود؟ قطعاً به مرور زمان نظام اسلامی تضعیف و مورد طمع جهانخواران و دشمنان قرار خواهد گرفت. برای رسیدن به پاسخ دقیق، جواب این سئوال را باز هم از امام خامنه ای عزیز درخواست می کنیم، حضرتش 28 بهمن 1391 در دیدار مردم قهرمان آذربایجان‌ فرمودند: «ملت ایران دنبال شکوفائی اقتصادی، رونق اقتصادی و رفاه کامل است؛ اما ملت ایران نمی خواهد این را از راه ذلت در مقابل دشمن به دست بیاورد؛ این را می خواهد با نیروی خود، با عزم خود، با شجاعت خود، با پیشروی خود، با توانائی جوانانش به دست آورد؛ لا غیر.»

-وقتی به مذاکرات هسته ای و توافقات پیرامونی آن توجه عمیق می کنیم و میزان پذیرش تسلیم گونه تیم مذاکراه کننده هسته ای را دریافت می کنیم، به این مطلب پی می بریم که "صفت مقاومت در برابر بیگانگان"در رئیس جمهورمان وجود ندارد!

-وقتی سخنان رادیکالی آقای رفسنجانی از تریبونهای نظام اسلامی شنیده می شود و رئیس جمهور هم با آن همراهی می کند و بعضاً پازل آن هدف را دنبال می نماید باید گفت که رئیس جمهورمان از "تدبیر لازم برای حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام"برخوردار نیست!

-وقتی دیده می شود که رئیس جمهور بدون توجه به اصل 125 قانون اساسی، مذاکرات هسته ای را خارج از روند قانونی آن و بدون نظارت و تصویب مجلس شورای اسلامی، توافقنامه و بیانه ای را بدون سیر مراحل قانونی و برخلاف عزت و استقلال کشور دستور امضاء صادر می کند و همه مسئولیت آن را بدون اینکه قانون اساسی این اذن را به او داده باشد، می پذیرد و از ارائه پاسخ شفاف و درست به مردم خودداری می کند، آیا می شود باور کرد که "رئیس جمهوری مردمی و پایبند به قانون" داریم؟!

به این سخن آقای هاروارد لاسکی که از نظریه پردازان غربی است توجه کنید که می گوید:« سیاست یعنی چه کسی می برد، چه می برد، چه موقع می برد، چگونه می برد و چرا می برد.»

حالا قضاوت دقیق و عادلانه را به شما کاربر عزیز می سپارم و بفرمائید، که رئیس جمهور و دولت هم راهش، آیا پایبند قانون اساسی و رهنمودهای ناخدای انقلاب هستند؟ و یا بر اساس نظریه آقای هاروارد لاسکیU باخت در مذاکرات هسته ای و بُرد در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را دنبال می نمایند؟!

وزن و اندازه دولت چقدر است؟! یکی خاطره ای از جنگ تعریف می کرد و گفت: اندازه پسر خودم بود ... سیزده چهارده سال سن داشت ....وسط عملیات یک دفعه نشست ... گفتم: "حالا چه وقت استراحته ؟!" گفت : "بند پوتینم شل شده. می بندم و راه می افتم" ... نشست ولی بلند نشد .... هردو پایش تیر خورده بود ... ولی برای حفظ روحیه ما چیزی نگفت !!!

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ