سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سودمندترینِ گنج ها، دوستی دل هاست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 94 تیر 18 , ساعت 4:46 صبح

بنام خدا و برای خدا

زمانی که خاتمی رئیس جمهور بود می گفت؛ برای من هر 9 روز یک بحران درست می کنند. اما آقای حسن روحانی که خود را متخصص امور امنیتی می داند، برای انحراف افکار عمومی از نتیجه مذاکرات هسته ای، مرتباً بحران آفرینی و بحران سازی را دنبال می کند و ظاهراً در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت که تفکر لیبرالیسم در آنجا نهادینه می شود به اتفاق رئیس آن، چند واحد درسی بحران آفرینی علیه زمین گیر کردن دولت سابق تدریس نموده و فرصتی برای عملیاتی کردن همه آنها را پیدا نکرده و در حال حاضر برخی از نسخه های بحران علیه دولت قبل را از بایگانی مرکز استراتژِک مجمع تشخیص خارج نموده و در دولت خود عملیاتی می کند، تا نتیجه دلخواه را علیه نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب بدست آورد!تت

در این استراتژی یک روز مسئله آب آشامیدنی مردم را بهانه می کند و می گوید؛ باید تحریمها لغو شود تا مشکل آب آشامیدنی مردم حل شود! روز قبلش گفته که آمریکا کدخدای ده است! روز دیگر، عاشورای حسینی را محل مذاکره می خواند! و در ماه مبارک رمضان، به یک باره حافظه اشان ضعیف می شود و بازی بُرد-بُرد خود را که در مجمع تشخیص طراحی نموده، فراموش نموده و به نفع آمریکا می گوید؛ مذاکرات هسته ای همانند صلح امام حسن(ع) است و باید به نفع مردم با کدخدا آشتی کرد!!!

در نوشته های قبل ثابت شد که رئیس جمهور، تدبیر نمی داند! از امید، تنها امید کدخدا(آمریکا) را محقق کرد! اعتدال را در راستای حمایت از جریان فتنه بکار گرفت! و هیچ تخصصی در مذاکرات و توافق هسته ای در خصوص مسائل امنیتی و حقوقی از جناب روحانی دیده نشد! اما باید اعتراف کرد که جناب روحانی در مدتی که برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترای حقوق به انگلستان رفته بود( از سال 69 تا 78)، هنر ایجاد جنگ روانی در جبهه خودی را بصورت حرفه ای آموخته است! و آنقدر در فرسایش توانمندی نیروهای خودی مهارت دارد، که در حساس ترین زمان که می خواهد برای اولین بار تیم مذاکره کننده را به مصاف شیطان بزرگ بفرستد اعلام می کند؛ "که خزانه مملکت خالی است!" و یا در پایان مارتن تنظیم طرح جامع توافق هسته ای که خطوط قرمز نظام اسلامی از سوی مقام معظم رهبری بصورت علنی به اطلاع ملت رسیده، به یکباره، تیم مذاکره کننده خودی را مورد حمله گازانبری قرار می دهد و بهترین پیام را به کدخدا(آمریکا) مخابره می کند و می گوید: «امام حسن(ع) به ما یاد دادند که باید به مصلحت امت و خواست مردم و جامعه توجه کرد و به نفع امت و جامعه اسلامی تصمیم(صلح) گرفت.»تت

به قول دکتر رحیم پور ازغدی؛ "مسئولین کشور 35 سال است که تلاش می کنند انقلاب اسلامی را فرو ریزند اما مردم نمی گذارند." و لذا مردم به موقع در صحنه حاضر می شوند و از انقلاب خود دفاع می کنند و ملت خدشه به انقلاب را برنمی تابند.

متأسفانه این روزها آقایان روحانی و رفسنجانی در پیمانی نانوشته در راستای اجرای سیاست های آمریکا قدم برمی دارند و برای اهداف حزبی و گروهی خود، کشور را در این موقعیت حساس و پیچ بزرگ تاریخی به مخاطره انداخته اند و لذا مردم و نخبگان مؤمن به اسلام و آرمانهای امام در روز قدس همچون نهم دی سال 88 که فتنه را سرکوب کردند، بار دیگر باید ثابت نمایند، که از انقلاب و ارزشهای دینی و ملی خود دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد جریان سامری و زبیرها و طلحه ها به اهداف نفسانی خود دست یابند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ