سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، حرز (نگهدارنده) است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 94 تیر 20 , ساعت 12:22 صبح

بنام خدا و برای خدا

هنوز سخنان رئیس جمهور در گوش مردم کشور طنین انداز است، که در اهواز گفت؛ «توافق ژنو یعنی اینکه قدرتهای بزرگ در برابر ملت jjایران تسلیم شدند.» و گفت؛ «کاسه تحریم شکسته شده است و هیچ بندزنی نمی‌تواند این کاسه شکسته را به حالت اول بازگرداند.» و برای رهبر معظم انقلاب نامه ننوشت؛ که ما در توافق ژنو پیروز میدان بودیم! لذا به آقای روحانی باید گفت! مگر پس از صدور بیانیه لوزان و بازگشت آقای ظریف به کشور، جوانان را به جشن و پایکوبی برای موفقیت در لوزان به خیابانها دعوت ننمودید؟! پس با کدام منطق و دلیل در ضیافت افطاری با استانداران به یکباره نرمش قهرمانه را به توافق ذلیلانه تغییر دادید و گفتید: «امام حسن(ع) به ما یاد دادند که باید به مصلحت امت و خواست مردم و جامعه توجه کرد و به نفع امت و جامعه اسلامی تصمیم(صلح) گرفت.»

قبل از اینکه خطوط قرمز بصورت رسمی از سوی مقام معظم رهبری اعلام شود و نمایندگان ملت در مجلس دولت را ملزم به صیانت از توان هسته ای بنمایند، تمام حامیان دولت در مناظرات صدا و سیما از توافق لوزان حمایت می کردند و روزنامه های زنجیره ای هم پشتیبان آنها بودند پس چه اتفاقی رخ داد که حافظه اتان ضعیف شده و پیروزی در لوزان را فراموش کردید و موقعیت کشور را همانند شرایط کوفه در زمان امام حسن(ع) تفسیر کردید؟! و بهتر است آقای روحانی از مشاورین بی سواد و لیبرال خود بپرسد که آیا حافظه اش ضعیف نگردیده است؟!

للآیا ثابت شده که کلید تدبیر از روز اول کلید فریب بوده است؟!!! 

اینکه رئیس جمهور شرایط امروز ملت ایران را با شرایط مردم کوفه در زمان امام حسن(ع) مقایسه نمایند، خیانت بزرگی به کشور محسوب می شود! و اگر بخواهیم تاریخ خیانت پیشگان دوران امام علی(ع) و امام حسن(ع) را بررسی نمائیم، قطعاً به افرادی مثل اشعث ابن کندی ها می رسیم که امام علی(ع) را وادار به پذیرش حکمیت ابوموسی اشعری یا همان سامری دوران حضرت در جنگ صفین نمودند و امام حسن(ع) را هم مجبور به صلح تحمیلی با معاویه کردند و لذا اینگونه سخن گفتن رئیس جمهور، نخبگان ملت را به شک وا می دارد که آیا جریان فتنه ای که در دولت نفوذ کرده اند با هدایت جناب رفسنجانی، نقش اشعث ابن کندی و ابوموسی اشعری را برای آقای روحانی تعریف کرده تا اعمال و رفتار ایشان را در برابر نظام اسلامی به مرز افراط برسانند؟!

پس مشخص گردید که موضوع صلح امام حسن و مردم کوفه با شرایط امروز مردم کشورمان مقایسه مع الفارق است و لذا  یا باید بگوئیم که علت عصبانیت رئیس جمهور بخاطر اقدام نمایندگان مجلس و در میان گذاشتن خطوط قرمز از سوی رهبر معظم انقلاب با مردم بوده است! و یا سخنان سالهای 92 و 93 رئیس جمهور در خصوص زانو زدن ابرقدرتها و شکست شدن کاسه تحریم و ارسال نامه پیروزی در ژنو به رهبری دروغ بوده است! در هر دو صورت رئیس جمهور باید سریعاً از ملت بزرگوار ایران عذرخواهی نماید والا مردم حق دارند که بگویند؛ رئیس جمهوری که از طریق مذاکرات دو ساله با کدخدا(آمریکا) نتوانسته مشکل لغو تحریمها را حل نماید و امروز که زمان پاسخ گوئی او به ملت فرا رسیده، با فرافکنی و ایجاد بحران مصنوعی در داخل بدنبال راه فرار می گردد زیرا، ملت یک توافق خوب را می پسندد نه تمدید پی در پی مذاکرات را! و ملت وقتی می شنوند که رئیس جمهور با بی توجهی و بی تدبیری به اقتصاد مقاومتی، حل مشکل آب آشامیدنی مردم را از شیطان بزرگ طلب می نماید! و شرایط امروز کشور را همانند مردم کوفه در زمان امام مجتبی(ع) معرفی می کند، نگران می گردند و آیا نباید نگران بود و موضوع تحرکات جریان سامری و اشعث ابن کندی را جدی دانست؟!!!

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ