سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما وخداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 94 تیر 26 , ساعت 2:29 صبح

بنام خدا و برای خدا

پس از قریب 2 سال حسن روحانی پرده اول مذاکرات هسته ای را بالا زد و باید منتظر پرده دوم آن باشیم که نقش اول و اصلی آن بر عهده مدیر کل آزانس بین المللی انرژی اتمی است و دولت اعتدال هم از این پس باید رقص خود را بر اساس دستور کدخدا(آمریکا) که از طریق آقای آمانو اعلام می شود تنظیم نماید! آیا ملت ایران بعد از گذشت چند سال که مدام تحت بمباران اخبار تکراری صدا و سیما در خصوص مذاکرات هسته ای بود، راحت خواهد شد؟! زیرا ملت از خبرهای تکراری و بی حاصل و بعضاً علیه استقلال و امنیت ملی ایران به ستوه آمدند!!! مردم کشورم آنقدر نسبت به مذاکرات هسته ای شرطی شده بودند که همه مسائل کشور را وابسته به آن می دانستند، چون جناب روحانی با بی تدبیری حتی آب آشامیدن مردم را هم  به تحریم و ایستادن سانتریفیوژها گره زده بود!hh

مردم عزیز کشورم امید داشتند که پس از وعده های 23 ماهه دولت اعتدال مبنی بر ایستادن سانتریفیوژها و فعال شدن چرخ زندگی مردم، ولیکن به یکباره با خبرهای ناامید کننده و نفاق افکن دولت امید روبرو شدند؛ آنجا که پس از اتمام جلسه هیئت دولت آقای نوبخت سخنگوی آن به میان خبرنگاران آمد و در خصوص کاهش قیمتها بعد از توافق با آمریکا اولین کلید ناامیدی را زد و گفت: «مردم ما فهیم هستند و می‌دانند که ابتدا طی ماه‌هایی باید فرآیندی را طی کنیم تا تحریم‌ها کاملاً برطرف شود و این منابع در اختیار قرار بگیرد و برای اینکه این منابع منجر به رفاه شود به یک برنامه‌ریزی صحیح و درستی ختم شود و آن برنامه‌ها هم یک‌شبه اجرایی نخواهد شد ... انتظار ما این است که مردم خوب با ما همراهی کنند و ان‌شاءالله از آثار این برنامه هم برخوردار شویم.»

با توجه به اینکه دولت از نتیجه مذاکرات مطلع بود، تلاش فراوانی را کرد تا از سقوط قیمت دلار جلوگیری نماید و این کار را انجام داد و دومین کلید ناامیدی را وزیر اقتصاد رونمایی کرد و گفت: «لغو تحریم به تنهایی مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند، قطعا محدودیتهای منابع ارزی برداشته می‌شود اما درباره عدد آن در رسانه‌ها مبالغه شده است.»

در حالی که مردم خوب کشورمان با گزارشات مختلف دولتیان فکر می کردند که میزان پولهای بلوپکه شده ایران در نزد بانکهای خارجی بیش از 100 میلیارد دلار است، اما ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در اظهار نظری جدید و غیر قابل باور میزان دارایی‌های بلوکه شده بانک مرکزی را 23 میلیارد دلار و درآمد بلوکه شده نفت را 6 میلیارد دلار اعلام کرد. این یعنی خدعه و حمله گازانبری دولت به ملت، پس از توافق وین!!! لذا ملت باید فکر کاهش قیمتها را از سر بدر کنند؛ زیرا اقدام دولت در افزایش 18 قلم از کالاهای اساسی، 3 روز قبل از توافق وین پیام روشنی در این راستا به ملت بود! و این حاصل اعتماد به جریان لیبرالیسمغربی بود که ملت در سال 92 به آن رأی کرد! مردم فهیم و عزیز! جریان لیبرالیسم آمریکا را کدخدای ده می داند! و این جریان خطرناک است!

امام خمینی(ره) مرحوم منتظری را تنها به خاطر همراهی با لیبرالهااز قائم مقامی رهبری عزل کرد و در نامه 6 فروردین 1368خود خطاب به منتظری مرقوم داشتند: «جناب آقای منتظری! با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‌ای برایتان می‌نویسم تا مردم روزی در جریان امر قرار گیرند. شما در نامه اخیرتان نوشته‌اید که نظر تو را شرعاً بر نظر خود مقدم می‌دانم؛ خدا را در نظر می‌گیرم و مسائلی را گوشزد می‌کنم. از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.»

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ