سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، مؤمنِ پیشه ور را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 94 آبان 19 , ساعت 1:17 عصر

به نام خدا و برای خدا

برای دریافت پاسخ سئوال فوق لازم است سخنان وزیر خارجه آمریکا در 3 مرداد 94 و سخنان آقای ظریف در نیویورک را که با هاله اسفندیاری داشته را بعنوان کدواژه ای نفوذ که از سوی دشمن انقلاب اسلامی و وزیر خارجه کشورمان بیان گردیده مورد توجه قرار دهیم، امکان ردت یابی پروژه نفوذ وجود دارد. برای کشف چگونگی نفوذ به این بخش از سخنان جان کری که برای اقناع رأی مثبت نمایندگان کنگره آمریکا به برجام مطرح نموده توجه نمائید جان کری می گوید: «اگر ما به این توافق پشت کنیم، یک پیام به افراط‌گرایان در ایران می‌فرستیم و آنان احساس خوبی خواهند کرد و کسی نمی‌داند که در انتخابات بعدی چه بر سر روحانی می‌آید. توان بالقوه روحانی و ظریف برای مذاکره با غرب و رسیدن به جمع‌بندی از قضاوت من با دشواری‌های زیادی روبه‌رو بود ... توافق اتمی با ایران مربوط به امنیت روزانه و ساختار احتمالی آینده در خاورمیانه می‌شود که همه می‌دانند اکنون چه مشکلاتی دارد.»

برای اینکه پروژه پسا برجام نفوذ را جدی تر تلقی کنیم، لازم است به سخنان آقای ظریف در نیویورک را مجدداً مرور نمائیم آقای ظریف در گفتگو و درد دلی که با خانم هاله اسفندیاری که سابقه جاسوسی برای آمریکا را در پرونده خود دارد، می گوید:« ما روندی را شروع کرده‌ایم که هدف از آن تغییر فضای سیاست خارجی کشور است. اگر با وجود تلاش‌های ما برای تعامل، این تلاش‌ها بی‌نتیجه بماند، مردم ایران این فرصت را خواهند داشت تا 16 ماه دیگر که انتخابات پارلمانی در ایران برگزار می‌شود، به این عملکرد ما (با آرای خود) پاسخ دهند. وقتی قبلا در تعامل و مذاکرات درباره توافق هسته‌ای با جامعه بین‌المللی در سال‌های2004 و2005، توافق‌هایی کردیم و تلاش‌های ما برای عملکرد شفاف، از جانب اتحادیه اروپایی رد شد، مردم جواب ما را با انتخاب رئیس‌جمهوری متفاوت دادند که مرا هم زود بازنشسته کرد.»تت

نتیجه کاملاً مشهود است که بخشی از پروژه نفوذ در انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد که در این پروژه اجراء برجام سرآغاز  آن است و نقش افراد مختلف کاملاً تعریف شده است و برای درک پروژه نفوذ به قسمتی از پاسخ رئیس قرارگاه سیا در ایران که خطاب به مسئول مافوق خود در سازمان سیا در سال 58 نوشته است توجه فرمائید. رئیس قرارگاه سیا در ایران می نویسد: «از من خواسته اید که راجع به امور ایران اعلام نظر نمایم؛ آنچه که اینک بدنبال آن هستم، تشکیل یک ائتلاف، متشکل از لیبرالهای سیاسی، میانه روهای مذهبی، غربگرایان خواهان رابطه با آمریکا و بخشی از نظامیان سابق هست، که وجه اشتراک شان این است، که همگی متمایل به غربند و این ائتلاف را برای هنگامی که وقت ظهور خیابانی آنها است، آماده نمایم!!!»

امروز کسانی را بعنوان دولت و پدر خوانده دولت اعتدال می بینیم که اکثر مشخصه های اعلامی رئیس قرارگاه سیا را دارند، اینان آمریکا را مساوی با جهان می بینند و حل مشکل اقتصادی و حتی آب آشامیدنی مردم را به رفع تحریم های آمریکا گره زده اند و مشاوران فراوانی در اطراف رئیس جمهور حضور دارند، که تنها هنرشان پختن آبگوشت بزباش و سابقه غربگرائی است و آمریکا را حللال مشکلات و کدخدای جهان می دانند و می گویند بستن با کدخدا راحت تر است! اینها بدون اینکه مهر نفوذ بر پیشانیشان نقش بسته باشد، زمینه ساز نفوذ آمریکا در ایران اسلامی هستند!!!لل

عمق پروژه ترس و نفوذ آمریکا در دولت اعتدال آنجا است، که جان کری وزیر خارجه آمریکا در خصوص اعزام کشتی کمک رسان ایران به مردم مظلوم یمن می گوید: «چند ماه پیش که یک محموله از سوی ایران راهی یمن بود، خیلی زود با همتای خود تماس گرفتم و گفتم که این امر می‌تواند باعث یک رویارویی جدی شود و ما آن را تحمل نمی‌کنیم. وی نیز در مدت زمانی بسیار کوتاه با من تماس گرفت و گفت قرار نیست این محموله به زمین برسد یا از آب‌های بین‌المللی خارج شود و بعد راهی کشور خودشان شد.»

راز بدبیاری دولت اعتدال در انجام پروژه نفوذ این چنین است، که گویند: یارو در بدبختی و فلاکت غوطه می‌خورد. دوستش گفت؛ نگران نباش، شاید شانس بیاری و نجات پیدا کنی و یارو گفت؛ آخه می‌گن شانس یک بار زنگ خانه را به صدا درمی آورد ولی فعلاً، بدبختی دستش را روی زنگ گذاشته و برنمی داره، فلاکت هم که خودش کلید داره و زنگ نمی‌زنه!

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ