سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه سرگرمی اش فراوان شد، خردش کم گردید . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 دی 2 , ساعت 10:12 عصر

السلام علیک یا ابا عبدالله

 

آیا شعارها و رفتارهای آقای حسن روحانی رئیس جمهور محترم با شعارها و رفتارهای آقای خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان در صحنه های داخلی و بین المللی هماهنگ است یا خیر !؟؟

آقای خاتمی در اوایل ریاست جمهوری خود در سال 1376 شعار گفتگوی تمدنها را مطرح کردند که به فوریت مورد استقبال جهانی قرار گرفت و با رای اکثریت کشورهای عضو سازمان ملل متحد به تصویب رسید و مقر اصلی آن را هم در ایران قرار دادند و بودجه های کلانی هم از سوی کشورمان برای ایجاد گفتگو در نظر گرفته شد و همایشها و کنفرانس های مختلفی در ابعاد جهانی برگزار گردید ولیکن در همان ایام، کشور زیاده طلب آمریکا، ایران اسلامی را به حملات نظامی تهدید و حتی کشورمان از سوی رئیس جمهور لاابالی آمریکا به عنوان محور شرارت معرفی گردید.

و اما پایان گفتگوی تمدنها، پایانی نامبارک وغم انگیزی داشت و ریاست آن آقای عطاالله مهاجرانی به خاطر فساد اخلاقی از کشور متواری و به دامن ارباب خود یعنی انگلستان پناهنده شد و آقای خاتمی هم سریعا درب مرکز گفتگوی تمدنها را بستند و وسایل آن را به یکی از اطاق های وزارتخارجه منتقل و برای همیشه به بایگانی راکد سپردند

در این روزها شاهد بودیم، شعار" جهان عاری از خشونت " جناب آقای روحانی ریاست محترم جمهور، که شعار جذاب و درستی هم می باشد همانند شعار گفتگوی تمدنها مورد استقبال جهانی و داخلی قرار گرفته و با رای قاطع کشورهای عضوسازمان ملل متحد روبرو گردیده و لیکن در این مدت کوتاه عمر دولت آقای روحانی بارها و بارها مورد تهدید نظامی از سوی مسئولین و رئیس جمهور صهیونیستی آمریکا قرار گرفته ایم و متاسفانه رئیس جمهور و مسئولین اجرایی کشور لب فروبسته اند تا ثابت نمایند، تحت هر شرایط تحقیر آمیزی از سوی کدخدای جهان، حاضر به پاسخ گویی متقابل نیستند، چرا !؟

ممکن است آمریکایی ها تحریم جدیدی علیه کشورمان به اجرا در آورند و مسئولین اجرایی همانند گذشته، تحریم ها را بهانه ای برای کم کاری خود در حل مشکلات اقتصادی کشور بازگو نمایند و پشت سنگری که از تحریم ها ساخته اند ناتوانی خود را پنهان نمایند، و این در حالی است که وظیفه دولت بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری استفاده از توانمندی های داخلی است .

متاسفانه از شروع فعالیت دولت جدید، همواره نگاه مسئولین اجرایی به خارج از مرزهاست و به جای توکل بر خداوند قادر متعال همه ی نگاه ها و امید دولتیان و بعضا پدرخوانده دولت به مذاکرات هسته ای دوخته شده است.

آقای روحانی ! سکوت شما در برابر یاوه سرایی قلدرمآبان آمریکایی زیبنده کشوری در تراز انقلاب اسلامی ایران که بر اساس استراتژی حسین ابن علی (علیه السلام) یعنی " هیهات من الذله "می باشد، نیست. لذا انتظار است همانگونه که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال جاری، کوچکترین انتقاد رقبای خود و حتی مجری تلویزیونی را بر نمی تافتید ! در موضع گیری علیه استکبار جهانی هم با همان صلابت از حقوق حقه ی نظام اسلامی دفاع نمایید و خدای نخواسته با شعار اعتدال که در خصوص ابعاد مختلف آن تا کنون توضیحی به محضر ملت عزیزمان نداده اید، به آمریکایی ها با دیده اغماض نگاه نکنید ! که جواب ملت ایران "هیهات من الذله " خواهد بود.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ