سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان برهنه است و جامه آن تقوا و زیورش حیا و دارایی اش فقه و میوه اش دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 94 دی 14 , ساعت 11:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

در حالی که این روزها جناب رفسنجانی، از سوی جریانهای مختلف ضد انقلاب داخل و خارج بعنوان رئیس اپوزیسیون(ضدیت، مخالفت، مقابله) شناخته میت شود و جریان نفاق را راهبری می کند، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران، بنا بر سخنرانی حجة الاسلام شجونی، طی یک اقدام سنجیده و انقلابی نام جناب رفسنجانی را از لیست انتخاباتی خبرگان رهبری خود حذف کردند، که این اقدام مبارک و به موقع زمینه انسجام و وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی را بیش از گذشته مهیا و جریان نفاق را رسوا می نماید.

اقدام پسندیده و انقلابی جامعتین مدرسین و روحانیت،نسبت به حذف نام آقای رفسنجانی از لیست انتخاباتی خود، همواره خواسته بحق مردم متدین و انقلابی از مسئولین نظام اسلامی و خواص تأثیر گذار بوده تا مرز خود و ملت را با جریان زر و زور و تزویر معین نمایند، که بحمدلله، با حذف نام جناب رفسنجانی این خواسته محقق گردید.

جریان نفاق که جرأت بیان خواسته های ناحق خود را ندارد، همواره در تلاش است که سخنان تفرقه انگیز و دشمن شاد کن خود را از لسان کسانی بیان کند، که در انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته و از یاران امام بوده باشند، همانگونه که روزی آقای منتظری بعنوان قائم مقام رهبری، مأموریت ضدانقلاب و دشمن را در زمان امام و بعد از امام بخوبی بیان می کرد،م امروز هم فردی بهتر از جناب رفسنجانی که عمری همراه امام و انقلاب بوده، برای طرح و اجراء نظرات ضد انقلاب در کشورمان پیدا نمی شود و لذا جناب رفسنجانی؛ مأموریت خطیر ضد انقلاب و دشمنرا با تمام توان عهده دار گردیده تا خیمه ولایت فقیه و انسجام و وحدت ملت را نشانه رود.

وقتی به لیست ثبت نام کنندگان انتخابات خبرگان رهبری نظری می افکنیم، آنگاه درمی یابیم که عده ای صرفاَ برای زیر سئوال بردن ولایت و تحریف راه امام و اهداف والای خمینی کبیر در خبرگان ثبت نام کرده اند و خود هم می دانند که از صلاحیت اولیه هم برخوردار نیستند. پس نتیجه می گیریم؛ که در طول تاریخ خواص طعمه های شیرین جریان زر و زور و تزویر برای به انحراف کشیدن جبهه حق بوده و هستند.

آقای یامین پور به زیبائی به این موضوع اشاره کرده و نوشته است: «برخی مواریث و مقدسات انقلاب اند، آتش را روشن خواهند کرد. همانطور که در جنگ جمل، مخالفان ولایت پشت یکی از اعضای خانواده پیامبر سنگر گرفتند. می توان پیش بینی کرد در فتنه بعدی دیگر عکس امام راحل را پاره نخواهند کرد بلکه آنرا جلوی ولایت سر دست خواهند گرفت. اینرا از روزنامه هایی ببینید که هیچ نسبتی با اصول انقلاب ندارند، ولی هر روز عکس اعضای خانواده امام (ره) را در صفحه اول منتشر می کنند! چطور می توان باور کرد اینان دغدغه ی امام و انقلاب دارند؟!»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ