سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از آنچه نمی دانید نمی ترسم؛ ولی بنگرید در آنچه می دانید چگونه عمل می کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 94 دی 27 , ساعت 11:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

قبل از اعلام رسمی تعلیق تحریمهای آمریکا و اتحادیه اروپا، جیسون رضاییان، سعید عابدینی، امیر حکمتی و نصرت الله خسروی رودسری و ...، اچهار جاسوس آمریکائی دو تابعیتی بودند که لحظاتی قبل در مقابل 7 تاجر ایرانی محبوس در آمریکا از زندان آزاد شدند و همزمان زنگ الحاقیات نانوشته برجام به صدا درآمد، که در کنار برچیدن سانتریفیوژها، اکسید نمودن سوخت 20 درصد، خروج 11 تن اورانیم غنی شده ی 5 درصد از کشو و خروج قلب رأکتور اراک و پر کردن آن با بتن ... پروژه آزادی جاسوسهای آمریکائی هم کلید خورد و معلوم گردید که در برجام الحاقیات نانوشته و خطرناکی وجود دارد که امنیت ملی کشور را به مخاطره می اندازد.

پس از 28 ماه مذاکره توأمان، بخصوص بین ایران و آمریکا بلاخره بخشی از تحریمها تعلیق و متوقف شد، اما موضوعی که چند ساعت قبل از بیانیه مشترک ایران و 5+1 توجه همه را به سوی خود جلب کرد، آزادی 4 تا 7 جاسوس آمریکائی بود که ظاهراً یکی از خواسته های مدام آمریکا در قبل از توقف تحریمها بوده است و ظاهراً مدتها است که این موضوع در جلسات شورای عالی امنیت ملی کشورمان مطرح بوده هر چند که نماینده ایران در سازمان ملل، آزای جاسوسان آمریکا را اقدام انسان دوستانه خواند! اما حکمت ادعاهای رئیس جمهور مبنی بر حقوقدان و متخصص امنیتی بودنش به نفع کدخدا(آمریکا) در پروسه آزادی جاسوسان آمریکائی اثبات شد و لذا پس از این کسی نباید به حقودانی و متخصص امنیتی بودن جناب روحانی شک کند!

در خصوص الحاقیات نانوشته پسا برجام و پسا تحریم، سئوالی از رئیس جمهور و مذاکره کنندگان هسته ای باید نمود و آن این است که برای یکبار واقعیات توافق با آمریکا را برای ملت بیان کنید، زیرا رهبر معظم انقلاب، اجازه مذاکره با آمریکا را فقط در خصوص مسائل هسته ای داده بودند، پس بر چه مبنایی با آمریکائی ها در رابطه با آزادی جاسوسها وارد مذاکره شدید؟! و لذا می توان نتیجه گرفت که جناب روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای خطوط قرمز ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری را رعایت نمی کنند و در موضوع دستگیری تفنگداران آمریکائی هم پس تماسهای مکرر جان کری با وزیر خارجه کشورمان، ثابت شد که کانال نامشروع مذاکره با آمریکا کاملاً مفتوح است! پس، باید منتظر الحاقیات دیگری باشیم! ت

گزارشی خیلی محرمانه ای از ساواک در رژِم شاه پایان بخش این وجیزه باشد.

 به تیمسار ریاست سازمان اطلاعات و امنیت کشور اداره دوم-32د 10/10/1357

موضوع: قشریون خبر واصله حاکیست: در ساعت 18:30 مورخه 22/9/1357 دو دستگاه خودرو شخصی که یکی از آنان پژو به شماره 35328 ـ تهران ل بود در خیابان ‌آیزنهاور با یکدیگر تصادف نمودند که به خودرو دیگر مبلغ 60000 ریال خسارت وارد گردید و افسر راهنمائی ضمن کشیدن کروکی تصادف اظهار نمود من کروکی را کشیدم ولی شما باید پولش را از خمینی بگیرید هر دو راننده ناراحت شدند و راننده پژو مزبور چکی به مبلغ 70000 ریال نوشت و اظهار داشت (فدای یک ریش خمینی، و بلافاصله راننده خودرو بعدی چک را گرفته و ضمن سوزانیدن آن در جلو جمعیت اظهار نمود فدای خمینی).

 ارزیابی خبر: قابل تحقیق و بررسی است.

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ