سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملعون است، ملعون است دانشمندی که به سوی پادشاهی ستمگر می رود و به او در ستمش یاری می رساند [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 94 دی 28 , ساعت 8:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

آب حوض می کشند!، برجام اجراء می کنند! قلب رأکتور خارج می کنند! قلب رأکتور با بتن پر می کنند!، آب سنگین به عمانلل صادر می کنند!، اورانیم 20 درصد اکسید می کنند!، اورانیم 5 درصد به روسیه می فروشند!، جاسوس آزاد می کنند!، بازی برد-برد را سه بر دو می برند! قطعنامه ها را در یک قطعنامه علیه ایران جمع می کنند!، آمریکا را کدخدا می خوانند! به آمریکا خوشبین هستند!، تحریم متوقف را به ملت، لغو تحریم جا می زنند!، کلید قفلهای قدیمی می سازند! زمینه نفوذ اجانب را فراهم می کنند! سانتریفیوژ جمع می کنند!، سانتریفیوژ خالی می چرخانند!سانتریفیوژ از کار می اندازند!، اقتصاد از رکود خارج می کنند!

همه این کارها از دولتی ساخته است که با روش اعتدال! و امید به کدخدا(آمریکا) و بکار گیری تدبیر و عقلانیت! در ورزشگاه آزادی به استقبال استقلال می رود و پیروزی را در آغوش می کشد و آنگاه ندا سر می دهد و جشن می گیرد و به دروغ می گوید: «می دانید توافق ژنو یعنی چه؟ یعنی تسلیم قدرت های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران!!!»

همانگونه که رئیس جمهور سابق عده ای از فتنه گران سال 88 را خس و خاشاکخواند! رئیس جمهور فعلی که متخصص امور امنیتی! است و در امور حقوقی ید طولایی دارد! و با زبان انگلیسی بسیار خوب سخن می گوید! به تأسی از خلف خود، منتقدانش را عده ای بیسواد معرفی کرد و آنان را به یک جای گرمی مثل جهنمحواله داد و همه این سخنان برگرفته از عقلانیت و اعتدالی است که از مکتب لیبرالیسم آمریکا سر چشمه گرفته و دولت اعتدال به آن خرسند است! ب

حال اگر قرار باشد، اقدامات و خدمات بی شمار دولت جناب روحانی، در کتب تاریخی قرار گیرد! پس دانش آموزان نسلهای آینده با این تاریخی که سیل تدبیر و عقلانیت! از سر و روی آن می ریزد! و موفقیتهایش جهان و ملت ایران را مبهوت نموده، چه کنند؟! معلمان و آموزگاران حق اقدامات شجاعانه و متهورانه ی دولت اعتدال را که روی شاه سلطان حسین ها را سفید کرده و آمریکا را زمین گیر نموده!، چگونه ادا نمایند؟!!!    

اگر دانش آموزان نتوانند از این همه رشادت! ایثار! و خود گذشتگی! دولت اعتدال در 50  سال آینده دفاع کنند، تاریخ اعتدال به فراموشی سپرده می شود، آنگاه جهان و جهانیان، نمی توانند کشورهای خود را بر مبنای استقلال اعتدالی و لیبرالی به دروازه های پیروزی هدایت نمایند و جهان ابتر خواهد ماند!!!

گویند؛ شخصی در بدبختی و فلاکت غوطه می‌خورد. دوستش گفت؛ نگران نباش، شاید شانس بیاری و نجات پیدا کنی و یارو گفت؛ آخه می‌گن شانس یک بار زنگ خانه را به صدا درمی آورد ولی فعلاً، بدبختی دستش را روی زنگ گذاشته و برنمی داره، فلاکت هم که خودش کلید داره و زنگ نمی‌زنه!

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ