سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در مردمی که نه خود نیک خواه اند و نه نیک خواهان را دوست دارند، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 93 اردیبهشت 20 , ساعت 7:48 عصر

به نام خدا و برای خدا

آقای هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه سال 1365 خطاب به اندکی از خانمها که حجاب را مقداری رعایت نمی کردند گفت:« خانمی که خودش،موهایش، دستش، صورتش و پایش را آنجور زینت کرده و بهترین لباس را پوشیده، در آخرت به یک موجود متعفن تبدیل می شود که هر کس نزدیکش می شود باید دماغش را بگیرد که از بوی تعفن او اذیت نشود، ما نمی توانیم اینها را نادیده بگیریم.»

آقای رفسنجانی در پرده دوم مورخه 16/2/93 در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر می گوید:« در سال فرهنگ نباید دنبال این باشیم که کسانی که خوب می خوانند را از میدان به در کنیم و با خانمهایی که قیافه زیبایی دارند را نگذاریم ظاهر شوند.

همانطور که دو جمله متفاوت فوق را در دو زمان متفاوت از آقای رفسنجانی مشاهده کردید، حرفها و نقدهای متفاوتی ها می شود به جناب رفسنجانی داشت.

اولا؛ خدا به احمدی نژاد جزای خیر دهد که در زمان مدیریت 8 ساله اش جلوی ملاقاتهای رفسنجانی را گرفتند و ایشان را در انزوا قرار دادند، تا از این افاضات مخالف دین کمتر داشته باشند و گناه کمتری هم از هاشمی سر بزند، لذا هاشمی به این خاطر باید قدرشناس محمودخان باشد!

ثانیا؛ این سوال مطرح است، آیا این دو جمله که کاملا با یکدیگر مخالف هستند، از زبان یک عالم دینی که عامل به دین باشد گفته شده و یا این سخنان یک فرد منافق و یا از عالمان وهابی که فتوای جهاد نکاح می دهند صادر شده است!؟

ثالثا؛ آیا احکام دین عوض شده یا دین هاشمی بر اساس رابطه با حاکمان عربستان سعودی و فرزندان ناخلف و دوستان ناباب تغییر کرده است!؟

رابعا؛ آیا هاشمی بر اساس فرصت طلبی و نیاز به رأی زنان زیبا رو و بزک کرده که در سال 84 بر سجده گاه خود تصاویر هاشمی رفسنجانی را نصب کرده بودند ، مجددا برای انتخابات مجلس به رأی و حمایت آنها نیازمند است!؟

خامسا؛ آیا پروژه های مختلف از جمله، مراسم جشن حضرت فاطمه زهرا که از سوی همسر رئیس جمهور در کاخ سعدآباد برگزار گردید و همچنین تأیید شیر و خورشید رژیم طاغوت از سوی یونسی در کنیسه یهودیان شیراز که از مریدان هاشمی می باشد و یا بحث حضور زنان زیبارو و خوانندگان در خیابان و محافل از سوی رفسنجانی، همه اینها یک پروژه هماهنگ برای اخذ رأی سلطنت طلبان، یهودیان و ضد انقلاب و دیگر زاویه داران با نظام اسلامی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نمی باشد!؟

آیا برای دست یابی به قدرت بلامنازع، باید همان نسخه ای را که آقای ماکیاول در پنج قرن قبل نوشته اند، امروز هم آقای رفسنجانی با همان تجویز ماکیاول که " هدف وسیله را توجیه می کند " به اساس نظام و دین حمله کرده است!؟ و یا اهدافی را که در فتنه سال 88 بدان دست پیدا نکردند، این بار از این طریق بدنبال کسب آن است!؟

مالک رسیده بود به آن خیمه سیاه / تنها سه چهار گام نه این گام آخر است

اما صدای کیست که از دور می رسد/ گویا صدای ناله برگرد اشتر است

این ناله حزین و گرفته از آن کیست / من باورم نمی شود از حلق حیدر است

مالک رها کن آن سوی میدان و باز گرد/ این سوی پر ز معاویه های مکرر است

دیروز پاره پاره قرآن به نیزه بود / امروز سر حسین قرآن پرپر است

والسلام   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ