سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای بندگان خدا، برادر باشید ! مسلمان، برادرمسلمان است، به او ستم نمی کند، او را وا نمی گذارد و او راتحقیر نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 فروردین 8 , ساعت 3:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه حسن روحانی سکان ریاست جمهوری را بدست گرفت، نیروهای مؤمن به انقلاب و اسلام را همگام با اجانب غربی با خبرچسب های ناروا و ناشایستی همچون بیسواد، افراطی و تندرو مرتباً مورد اهانت قرار داده و می دهد و آنقدر رئیس جمهور به این ادبیات زشت و سخیف ادامه داد، که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل این هجوم ناجوانمردانه به میدان آمد و کراراً به این جریان غیرانقلابی و لیبرال غربی که قوه مجریه را بدست گرفته، تذکراتی مبنی بر عدم استفاده از ادبیات غربیها دادند، ولیکن نصایح رهبری مورد توجه این جماعت قرار نگرفت!

در خصوص اصرار فراوان حجة الاسلام روحانی و جریان اعتدال به استفاده از ادبیات سخیف غربی ها، حقیر برای یافتن حقیقت و انعکاس این موضوع، به تاریخ صدر اسلام مراجعه نمودم، آنگاه با مطالبی روبرو شدم که دو نمونه آن را به محضر کاربران عزیز عرضه می نمایم.

1-در مقطعی که مروان ابن حکم حکومت را بدست گرفته بود و بیش از دو دهه از شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) می گذشت؛ یک روز فردی از مروان در خصوص تداوم اهانت به علی (ع) پرسید، مروان در جواب گفت: اگر مرتباً به علی علیه السلام اهانت نکنم مدل حکومتی علی(ع) بعنوان یک الگوی مردم سالار دینی مطرح خواهد شد و پایه های حکومت من به خطر می افتد. لذا سرِ اهانتهای جناب روحانی به نیروهای ارزشی و انقلابی برگرفته از گفتمان مروان ابن حکم است!!! ت

2-امام سجاد علیه السلام وقتی می بیند که محمد ابن مسلم زهری به تذکرات و نصایح امام توجهی نمی کند، و با سخنان نفاق آلود خود خیال دشمن را آسوده می کند، آنگاه امام(ع) زهری را طی نامه تندی مورد خطاب قرار داده و می نویسند: «باید بدانی!! کمترین مرحله کتمان که تو به آن دست زدی و سبک‏ترین باری که بر دوش کشیدی این است که با نزدیکی به ظالمان، هنگامی که به آنها نزدیک شدی و اجابت آنان هنگامی که دعوت گردیدی، آنها را در وحشت فراگیرشان انیس شدی و راه و شیوه‏ ی تجاوز و ستم به مردم را برای آنها آسان و هموار نمودی. با توجه به این امور من چقدر برای تو بیمناکم که فردا با ستمکاران خیانت پیشه، با جرم بزرگ خود در یکجا منزل گیری و از آنچه به عنوان دستمزد به خاطر اعانت بر ظلم ستمگران دریافت داشته‏ای، مورد بازخواست قرار گیری.» (تحف العقول، ص 337)

نامه امام سجاد به محمد بن زهری گویای این است که دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) راه نفوذ را از طریق کسانی بازکرده اند که دارای سابقه انقلابی بوده و قدرت را در دست داشته و لذا می شود نتیجه گرفت که جناب روحانی با حمله به مبانی اعتقادی و دینی و کربلا را محل مذاکره دانستن و نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب، را افراطی معرفی کردن، جاده نفوذ دشمنان را هموار و هزینه دشمنی دشمنان انقلاب را کاهش و انقلابیون را در تنگنا و از جریان زر و زور و تزویر و استکبار جهانی حمایت می کند تا گفتمان و ادبیات اسلام آمریکائی را جایگزین اسلام ناب محمدی(ص) نماید!

آقای محمد جواد لاریجانی می گوید: «اگر از جناح اصلاح‌طلب بپرسید "شما چرا از برجام و مذاکرات حمایت می‌کنید؟" می‌گویند: اولاً آقای جلیلی آدم خوبی نبود (خوب، باشد)، آقای ظریف خیلی آدم خوبی است (خوب، باشد)، سد مذاکره با آمریکا شکست (خوب، اینکه مهم نبود) و دست آخر می‌گویند "دلواپس‌ها خیلی بدند"! این چهار استدلال عمده آنها درباره برجام است، من غیر از این موارد چیز دیگری از استدلال‌های آنها ندیدم»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ