سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس باید آن را بطلبد؛ حتی اگر در دست شروران باشد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 فروردین 10 , ساعت 12:49 صبح

به نام خدا و برای خدا

«نه دولت ما جناحی است و نه رییس جمهور» این جمله طنز و یا دروغ بزرگ سال 95 توسط آقای حسن روحانی در اولین جلسه هیئت بیانع گردیده است. در این رابطه باید گفت؛ اولاً رئیس جمهور به این سخن نادرست و کذب خود حتماً خندیده است! و ثانیاً مردم این سخن را کذب و طنز می دانند و ثالثاً مسئولین مختلف دولت اعتدال، که حکم خود را از این دولت دریافت کرده اند، اینگونه سخنان کذب و نادرست را برای فریب افکار عمومی قلمداد می نمایند!

پس از چند سئوال ساده به راحتی می شود به عمق این دروغ بزرگ که از سوی رئیس جمهور بیان گردیده، پی برد؛ 1- کدام یک از وزراء دولت اعتدال فراجناخی است؟! 2- کدام یک از استانداران و فرمانداران کشور وابسته به بنیاد باران، جزب کارگزاران سازندگی و احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب نیستند؟! 3- تنها یک وزیر در کابینه دولت اعتدال حضور دارد که وابستگی به جریان اصلاحات ندارد و آنهم سهم علی لاریجانی است، که او هم در وزارت کشور اجازه عزل و نصب هیچ کدام از استانداران، معاونین سیاسی، فرمانداران و حتی بخشداران دور افتاده ترین شهرهای کشور را ندارد! 4- برخی از وزراء معاونین، مشاورین و مدیران کل آنان از اصحاب اصلی فتنه سال 88 هستند و لذا این سخن رئیس جمهور کذب محض است!

یک بار دیگر به این جمله رئیس جمهور توجه کنید که گفت: «نه دولت ما جناحی است و نه رییس جمهور» و سپس به سخن دیگری از جناب روحانی در مورخ 1 بهمن 94 توجه نمائید که گفت: «به عنوان دولت اعتدال دل‌مان می‌خواهد معتدلان بروند مجلس و این آرزوی ماست.» فلذا، آیا پذیرفتنی است که دولت اعتدال و ترئیس جمهورش، که تابلو جریان نئولیبرال غربی را در سخن و عمل به همراه دارند، ملت و نخبگان، آنان را فراجناحی بدانند و این دروغ بزرگ سال 95 را باور نمایند؟! کسی که به بیش از 49 درصد ملت، بخاطر رأی ندان به ایشان، اهانت می کند، آیا فراجناحی است؟! فلذا ملت این دروغ بزرگ را هیچگاه باور نخواهد کرد؟!!!

سخنان کذب رئیس جمهور مثل آن واعظی است که گویند: در مجلس ختمی که برای یکی از اهالی محل برپا شده بود، واعظ مراسم به بهانه تقدیر از شخص متوفی، از خودش تعریف و تمجید می کرد، یکی از حاضران که حوصله اش سر رفته بود از جا بلند شد و خطاب به سخنران مراسم گفت؛ بالاخره ما نفهمیدیم که شما فوت کرده اید یا آن مرحوم؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ