سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش مرد به اندازه همت اوست و صدق او به مقدار جوانمردى‏اش و دلیرى او به میزان ننگى که از بدنامى دارد و پارسایى او به مقدار غیرتى که آرد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 93 خرداد 10 , ساعت 3:40 عصر

بنام خدا و برای خدا

« من به صراحت اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای احیای هویت مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذاری می کند و دلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند و جلوی جاه طلبی و فزون طلبی صاحبان قدرت و پول و فریب را نگیرد. ما باید برای پیشبرد اهداف و منافع ملت محروم ایران برنامه ریزی کنیم، ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشکلات و مسایل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام وجود تلاش نماییم و این را باید از اصول سیاست خارجی خود بدانیم.(1)»

امام و رهبری

جملات فوق قسمتی از پیام امام خمینی است که در زمان پذیرش قطعنامه 598 صادر فرمودند و بعنوان استراتژی نظام جمهوری اسلامی در حمایت از مسلمانان جهان در مقابل نظام سلطه یا کدخدای جهان برای همیشه مطرح و آن را از اصول خدشه ناپذیر سیاست خارجی کشورمان اعلام فرمودند.
در این ایام که بیست و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی امام را در پیش داریم، بر آن شدم که برگ زرینی از استراتژی آن پیر سفر کرده را در جهان اسلام مورد مطالعه قرار دهیم و برخود ببالیم که سرباز کوچکی در خدمت اهداف بلند آن یار سفر کرده بوده ایم و او که چه زیبا فرمود؛ «من با اطمینان می گویم، اسلام ابر قدرتها را به خاک مذلت می نشاند.» و باز فرمودند؛ « ما در صدد خشکاندن ریشه های فاسد صهیونیسم و سرمایه داری و کمونیسم در جهان هستیم.»
امروز وقتی نگاهی به ابر قدرتهای جهان می اندازیم، از ابرقدرتی بنام شوروی کمونیسم خبری نیست و دیگر آمریکا در نزد ملتهای آزاده جهان بعنوان کدخدا و ابرقدرت مطرح نیست و شعار « مرگ بر آمریکا » را در مظلوم ترین و محروم ترین کشورها در افغانستان، پاکستان، لبنان، سوریه، فلسطین، مصر، لیبی، بحرین، عراق، سودان، یمن، نیکاراگوئه، ونزوئلا و ... می شود شنید.
امروز نام امام خمینی(ره) در سراسر جهان، در نزد ملتهای مظلوم و محروم بعنوان سمبل مبارزه ی با آمریکا می درخشد. رژیم صهیونیستی که هیچ ارتشی در منطقه، یارای هماوردی با او را نداشت، در جنگ 33 روزه در مقابل حزب الله لبنان با بهره گیری از استراتژی امام طعم سخت شکست را چشید و در جنگ 22 روزه و جنگ 8 روزه در غزه، در مقابل یک گروه محاصره شده در باریکه غزه، هیمنه اش فرو ریخت و این در حالی بود، که در جنگ 8 روزه فقط 4 روز از استراتژی امام خمینی در غزه بهره گرفته شد.
امروز حضرت امام خامنه ای بر اساس همان استراتژی خمینی کبیر(ره) پرچم مبارزه علیه ظلم و کفر را در دست گرفته و در مقابل کشورهای محور شیطان، که با فرماندهی آمریکا و با پول مرتجعین عرب به مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) برخاسته اند با صلابت و پایداری مثال زدنی ایستاده اند و دشمنان اسلام ناب را که بیش از 3 سال و با گسیل بیش از 100 هزار نفر تروریست خون آشام از سراسر جهان تلاش می نمایند که نظام کشور سوریه را به نفع آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تغییر دهند، در برابر محور مقاومت زمین گیر شده و هر روز شاهد شکست کشورهای محور غربی، عربی و عبری  هستیم.
استراتژی امام خمینی و قدرت نرم ایران اسلامی در تمام جهان نورافشانی می کند و نظام سلطه با طرح دو مدل جدید از اسلام به جنگ اسلام انقلابی آمده است. یک مدل آن اسلام وهابیت، تکفیری و افراطی با نمایندگی کشور سعودی و مدل دوم، اسلام میانه رو و بی خاصیت به نمایندگی کشورهای ترکیه و مالزی است، که هر دو مدل آن، اسلام آمریکایی را در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاده اند و این اسلام افراطی و میانه رو بیشترین آتش افروزی را در مقابل استراتژی امام بکار گرفته اند. اسلام آمریکائی در مقابل اسلام ناب در همه جبهه ها شکست خورده است در جبهه یمن در مقابل حوصی ها- در کشورعراق مقابل جریان تشیع -در لبنان مقابل حزب الله -در سوریه مقابل جریان مقاومت- در فلسطین در مقابل استراتژی امام که محو رژیم اشغالگر قدس را بنیان نهاد. و امروز جبهه بیداری اسلامی با بهره گیری از استراتژی موفق امام خمینی در بیشتر کشورهای مسلمان در مقابل استکبار ایستاده و می رود که نظام سلطه جهانی و در رأس آن آمریکا را به انزوا بکشانند، هر چند استکبار با همه توان خود در مقابل بیداری اسلامی صف آرایی نموده است.
انشاءالله بتوانیم جشن پیروزی بزرگ اسلام را با فرو ریختن کاخهای ظلم و ستم به نظازه بنشینیم و امامان خمینی کبیر چه زیبا فرمودند:« بحمدالله از برکت انقلاب اسلامی ایران دریچه های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است و می رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه ی مستکبران فرو ریزد(2)

والسلام

پاورقی

1-       صحیفه نور امام خمینی ص 238

2-       همان ص 237   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ