سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، کشنده نادانی و مایه بزرگواری است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 اردیبهشت 22 , ساعت 12:5 صبح

به نام خدا و برای خدا

معمولاً سفرهای مسئولین ارشد کشوری هزینه های قابل توجهی به مردم تحمیل می کند و به همین خاطر، این سفرها اگر نفعی برای مردم و آند سامان نداشته باشد، نامشروع خواهد بود! در همین رابطه، آقای هاشمی رفسنجانی در روز چهارشنبه در سفری دو روزه به رشت می روند و این سفر حتماً با انواع و اقسام بادیگاردها همراه است و مسئولین استانی هم اجباراً باید وقت اختصاصی ملت را برای استقبال از حاج آقا قرار دهند و گر نه با خشم و غضب اعتدالی روبرو خواهند شد!

در این خصوص سئوالی مطرح است! که اگر رئیس مجمع تشخیص مصلحت برای سخنرانی به دیار رشت می روند، نیاز به رسانه ای شدن نیست! و اگر قصد دیگری از این سفر دارند که ربطی به مسائل کشوری و آن استان ندارد، بازهم نباید موضوع رسانه ای شود و هزینه سنگین آن به ملتع تحمیل گردد! و اگر سفر جناب رفسنجانی همانند سفر ایام عید، که برای خوشگذرانی و تفریح به کیش رفته بودند، باز هم نباید رسانه ای می شد! در هر صورت سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت به رشت سئوال برانگیز و هزینه آن از جیب مردم قابل قبول نیست!

سابقآ که حاج آقا رفسنجانی قبل از فتنه سال 88 ،رئیس مجلس خبرگان رهبری بود، به مناسبت و منظور خاصی به دیار شمال سفر می کرد و عده ی هم که تعداد آنها قابل توجه بود، شبانه در بعضی از ویلاهای از پیش رزرو شده به حاج آقا می پیوستند، اما هیچگاه این سفرها رسانه ای نمی شد! لذا حالا که این سفر مهم! رسانه ای شده و ملت و نخبگان جامعه مجبورند هزینه سنگین آن را بپردازند، پس مردم حق دارند که از رمز و راز این سفر مشکوک مطلع گردند!ا

مردم می خواهند بدانند! که رئیس مجمع تشخیص مصلحت، برای چه منظوری با کهولت سن، رنج سفر به رشت را به خود تحمیل می کند! اگر بدنبال ریاست بر مجلس خبرگان رهبری است! که منتخبین ملت باید در محل مجلس خبرگان ریاست آن را برگزینند! و اگر موضوع ریاست مجلس شورای اسلامی را دنبال می کند، باید گفت که این مسئله از وظایف برگزیدگان مردم است و دخالت حاج آقا در این مسئله ناپسند و نامشروع می باشد! و شاید حاج آقا رفسنجانی همانند سفر کیش که هم نوا با آمریکائیها با آزمایش موشکی مخالفت ورزید، می خواهند پروژه جدیدی را کلید بزند! و محل آن را در رشت قرار داده است! هر چند که حاج آقا اخیرآ اعلام کرده، که بعد از نجات کشور از دست احمدی نژاد، قصد دارد خود را برای مردن در اختیار عزرائیل قرار دهد. باشد که قبول افتد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ