سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! بی گمان ما اهل بیت، درهای حکمت و نورهای در ظلمت و روشنی امّتها هستیم [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 خرداد 6 , ساعت 11:8 عصر

به نام خدا و برای خدا

به کاربران عزیز یادآور می شوم، که مسئولین مذاکره کننده هسته ای ایران، در هنگام مذاکرات و تنظیم برجام مرتباً خبر از  راهکارهای مناسبن برای مقابله با بدعهدی طرف مقابل می دادند. دولت اعتدال، برای دست یافتن به اهداف حزبی و گروهی، بخصوص پیروزی در انتخابات 7 اسفند 94 بدون توجه به بدعهدی آمریکا، با یک پروپاگاندا سازی تبلیغاتی، به اجراء کامل برجام پرداخت! و لذا وقتی دولت آمریکا عطش دولت اعتدال را در اجراء فوری برجام دید، به یکباره از اجراء تکالیفش سر باز زد و دولت جناب روحانی هم در برابر بدعهدی شیطان بزرگ، چیزی به غیر از سکوت ذلیلانه و دیپلماسی حقیرانه، اقدام مؤثری انجام نداد و آینده ژئوپلیتیک نظام اسلامی را با خطر روبرو کرد!

مقام معظم رهبری در روزها اخیر از "جـهـاد کـبـیـر" و "خـرمـشهـرهـای پیش رو" و "اقـتـدار نظـام اسـلامی"سخن به میان آورده و فرمودند: «تبعیت نکردن از دشمن و مقاومت در برابر خواسته‌های آن، جهاد کبیر است.» و همچنین تأکید فرمودند: «استکبار در راهبرد نفوذ چند هدف اصلی را دنبال می کند: «تأثیرگذاری در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر، تغییر باورهای مردم و تغییر محاسبات و مواضع مسئولان

باید گفت، که برخی از اهداف نفوذ مورد نظر مقام معظم رهبری در محاسبات و مواضع متزلزل مسئولین دولت اعتدال بخصوص در سیاست خارجی و اجراء برجام دیده می شود. متأسفانه این محاسبات و مواضع غیرانقلابی دولت حسن روحانی، زمینه فشار بیش از حدِِّ کدخدا(آمریکا) را بر بخشهای داخلی و جریان مقاومت در خارج از کشور فراهم نمود.

در این رابطه استفان مول، هماهنگ‌کننده آمریکایی اجراء برجام می گوید: «ایران برای اینکه به طور کامل از فرصت‌های اقتصادی ایجاد شده (بعد از اجرایی شدن برجام) بهره‌مند شود بایستی مسائل داخلی‌اش که بر روی تصمیم‌ گیریهایغ بین‌المللی اثرگذار است را هم حل و فصل کند، از جمله آن مسائل می‌توان به عدم وجود شفافیت در بخش‌های مالی و تجاری و همچنین اقدامات تحریک‌آمیز از قبیل آزمایش مکرر موشک‌های بالیستیک اشاره کرد.»

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که در 24 آذر 1387 به دانشگاه علم و صنعت رفته بود، فرمودند: «اگر روزی در میان مسئولان کشور، مسئولان بی جرئت و ضعیفی همچون شاه سلطان حسین پیدا شوند، حتی اگر در میان مردم نیز شجاعت و آمادگی وجود داشته باشد، کار مملکت و جمهوری اسلامی تمام است، چرا که مسئولان ترسو و مقهور، ملتهای شجاع را نیز به ملتهای ضعیف تبدیل می کنند.»

وضعیت حاج حسن روحانی و جواد ظریف غربگرا، در مذاکرات هسته ای، همانند آن گدا است، که گویند؛ شخصی رفته بود گدایی! صاحبخانه به جای اینکه چیزی به او بدهد، چند فحش آبدار به او داد. گدا با عصبانیت گفت؛ حالا چرا فحش میدی؟! صاحبخانه گفت: می خواستم دست خالی برنگردی!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ