سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را در جاهایى که موجب بدگمانى است نهاد ، آن را که گمان بد بدو برد سرزنش مکناد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 95 تیر 6 , ساعت 7:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

با پاس کاری رئیس جمهور و معاون اول، بازی مسخره ای در مورد رسیدگی به فیشهای حقوقی تعدادی از مدیران نالایقغ دولت اعتدال شروع شده و بنظر نمی رسد که دولت، عزم برخورد قاطع با اینگونه فسادهای دامنه دار در سیستم مدیریت کشور داشته باشد، زیرا اکثر وزراء و مدیران دولت اعتدال بر اساس مبانی حزبی و گروهی آنهم با نگرش لیبرالیسم غربی انتخاب و انتصاب شده اند و لذا جریان زر و زور و تزویر، دولت جناب روحانی را "رحم اجاره ای" دانسته و همانند یک شرکت سهامی، سهم خود را از وزارتخانه های مختلف دریافت کرده است!

رهبر معظم انقلاب در دیداری که با کارگران و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور داشتند، به نکته مهمی اشاره داشته و فرمودند: «کارها یک جاهایی می‌لنگد، این لنگش کار کجاست، چرا می‌لنگد؟ اشکال کار کجاست؟»

امام خمینی در وصیت نامه سیاسی الهی خود به مطالب مهم و سرنوشت سازی اشاره داشتند که اگر جریان مؤمن به اسلام و انقلاب به وصیت امام عمل می جنمود و اجازه ورود مدیران نامحرم و نالایق را در مراکز مهم و حساس نظام اسلامی نمی داد، امروز با انواع و اقسام دزدیهای قانونی و نامشروع که بنیانهای نظام اسلام را هدف قرار داده، روبرو نبودیم، امام راحلمان فرمودند: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.»

اگر به سخنان مختلف و متناقض جناب روحانی، جهانگیری و برخی از وزراء و مشاورین دولت لیبرال در خصوص دزدیهای به ظاهر قانونی مدیران دولت توجه کرده باشیم، این نکته به چشم می خورد، که دولت اعتدال، افشاء فیشهای حقوقی مدیران متخلف را بر علیه خود دانسته و لذا در چنین حالتی، برخورد قانونی و عزل این مدیران، از سوی دولتی که خود گرفتار اشرافیگری و ثروتهای بادآورده است، دور از انتظار است!!!

کاش حاج حسن روحانی انقلابی بود! و به احزاب منحله و فعال و پدرخوانده یغ دولتش بدهکار نبود و جنس مدیران دولتش را بر اساس چگونگی خرید یک پارچه خوب انتخاب می کرد که گویند: هروقت خواستی پارچه‌ای بخری؛ آنرا در دست مچاله کن و بعد رهایش کن، اگر چروک برنداشت، جنس خوبی دارد.

آدم‌ها نیز همین طورند! آدم‌هایی که بر اثر فشارها و مشکلات، اخلاق، و رفتارشان عوض می‌شود، و زود چروک بر میدارند، اینها جنس خوبی ندارند، و امیدی به رفاقت، معاشرت، مشارکت، ازدواج و اعطای مسئولیت به آنها نیست و به این جماعت نباید اعتماد کرد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ