سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترین بندگان نـزد خداوند، سودمندترینشان نسبت به بندگان است و پایبندترینشان نسبت به گزاردن حقّش ؛ کسانی که خداوند، کار نیک و به جا آوردنش را محبوبشان ساخته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 تیر 17 , ساعت 12:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه، حداقل حقوق مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) باید 40 درصد حداقل حقوق nیک کارمند دولت باشد، خالا اگر حقوق کارمند دولت 900 هزار تومان باشد، پس حقوق حداقل مستمری کمیته امداد 360 هزار تومان است! و این در حالی است که مبلغ 50 هزار تومان بصورت ماهیانه به مستمری‌ بگیران کمیته امداد امام خمینی پرداخت می‌شود.

اخیراً که موضوع غارت بیت المال توسط تعدادی از مدیران دولت اعتدال آنهم به اسم حقوق ماهیانه، بازتاب جهانی پیدا کرده و مسئولین مرتبط با آن تلاش دارند که دامن خود را از لکه ننگ چپاولگران کنار بکشند، در خبرها آمده، که تعدادی از نمایندگان جویای نام و نان جدید مجلس شورای اسلامی، تلاش دارند، که دستی به سر و روی حقوق ناچیز نمایندگی خود بکشند و لذا با ارائه طرحی می خواهند حداقل حقوق نمایندگان را از 4 میلیون تومان، به 10 میلیون تومان در ماه افزایش دهند تا فاصله حقوقشان را با جریان اشرافیت کم و با مستمری بگیران کمته امداد امام زیاد کنند! و آنگاه خود را بیشتر مردمی بدانند!o

وقتی میانگین افزایش حقوق کارمندان دولت در سال جاری 12 درصد است، این نمایندگان بر چه مبنایی می خواهند حقوقهای خود را 150 درصد افزایش دهند؟! 

اگر بپذیریم که مردم خوب کشورم از میان خود، لایق ترین، متدین ترین، زیرکترین و سیاست مدارترین را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برگزیده اند و آنان هم از بهره هوشی لازم برخوردار بوده و مسلح به شناخت دو عنصر زمان و مکان هستند، پس باید اعتراف کرد، این طیف از نمایندگان مجلس با الفبای اولیه سیاست بیگانه اند!

اگر نمایندگانی در بازار آشفته ی حقوقهای نجومی تعدادی از مدیران متخلف دولت، خشم و غضب ملت را به هیچ بینگارند و از ذکاوت لازم در شناخت عنصر زمان و مکان بی بهره باشند، آیا می شود در جلسات غیر علنی مجلس، اسرار نظام اسلامی,, را برای آنان بازگو کرد؟! آیا این طیف از نمایندگان؛ ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک کشور را به مخاطره نمی اندازند؟! و لذا باید گفت؛ وقتی امثال دختر سیدصفدر حسینی، از تریبون مقدس مجلس، برای دفاع از چپاولگری پدرش سوء استفاده می کند، مسئولین مربوطه باید از ارائه برخی از اخبار مهم کشور در جلسات غیر علنی مجلس، پرهیز نمایند.

سخن زیبای عاراف و مجاهد شهید، مصطفی چمران را زیبنده این وجیزه می نمایم که فرمود: از من سوال شد؛ تقوا مهمتر است یا تخصص ؟

گفتم: تقوا، اما اگر کسی در کاری تخصص ندارد و کار و مسئولیت پیشنهاد شده را بپذیرد قطعا بی تقواست

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ