سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم ! ... اندرزهای حکیمان را بپذیر و فرمانهایشان را پی گیری کن [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به پسرش محمّدبن حنفیه ـ]
 
شنبه 95 تیر 26 , ساعت 1:51 صبح

به نام خدا و برای خدا

در روزهای پایانی دیماه 94 سخنگوی سازمان انرژی اتمی، خبر از پایان کار رآکتور آب سنگین اراک داد و گفت : «ما دیروز مرحله نهایی خروجk قلب راکتور اراک را انجام دادیم و امروز هم تا حدود یک ساعت پیش کار ما کاملا تمام شد. همچنین حفره های کلندریا نه قلب آن ، با سیمان پر میشود. این کار تمام شده و عصر امروز توسط بازرسان آژانس راستی آزمایی میشود

این اقدام مفتضاحانه و جنایتکارانه دولت غربگرای حسن روحانی در حالی اتفاق افتاد، که رهبر معظم انقلاب در نامه مربوط  به اجرای برجام و تاسیسات هسته ای اراک فرموده بودند : «اقدام در مورد نوسازی کارخانه‌ی اراک با حفظ هویّت سنگین آن، تنها در صورتی آغاز خواهد شد که قرارداد قطعی و مطمئن درباره‌ی طرح جایگزین و تضمین کافی برای اجرای آن منعقد شده باشد.»

دولت اعتدال که پس از گذشت یک سال از برجام، خیانتش برای حامیان برجام هم آشکار شده، نه تنها تضمینی برای بازطراحی رآکتور اراک تا کنون اخذ ننموده بلکه بر خلاف دستور مهم رهبری، در عملی جنایتکارانه، پذیرفته است که کاربری آب سنگین اراک را به آب سبک تغییر داده است.

آقای ولادیمیر ورونکوف نماینده دائم روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین، در روز پنج‌شنبه 24 تیر 95 دست خیانتکاران دولت اعتدال را در خصوص تغییر رأکتور آب سنگینp اراک باز کرد و گفت: «تصور می‌کنم (در نشست 29 تیر 95 در وین) طرف‌های چینی و آمریکایی شرکت‌کنندگان را در جریان روند تبدیل برنامه‌ریزی‌شده تأسیسات هسته‌ای اراک به یک رآکتور آب سبک، قرار دهند. ما هم به نوبه خود، روند پیشرفت پروژه فردو را توضیح خواهیم داد.»

در برجام آمده است؛ نیروگاه اراک بگونه ای بازطراحی میشود که با اورانیوم 3.67 درصدکار کند! و این در حالی است که سوخت رأکتور آب سنگین با اورانیوم خام است! و لذا تا کنون دولت اعتدال هر آنچه را در خصوص بازطراحی و حفظ کاربری آب سنگین نیروگاه اراک بر زبان آورده، کاملاً دروغ است! آیا دشمنان ایران به این دروغگویان نمی خندند و بخاطر این رذیله پلید و شیطانی، هر روز امتیاز جدیدی طلب نمی کنند؟!!!

خدا را شاکریم که دولت اعتدال در یک سالگی برجام، بقیه اندام تندیس جواد ظریف را کامل نکرد و از جوانان هم برای جشن ذلت یک سالگی برجام دعوت ننمود؟!!!!!!!!!!!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ