سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم باطن رازی از رازهای خدای وحکمتی از حکمت های الهی است که در دلهای هر یک از اولیای خود که بخواهد می نهد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 تیر 31 , ساعت 7:17 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس ار اینکه حاج حسن روحانی در سفر به کرمانشاه با شعارهای پی در پی مردم در رابطه با غارتگران بیت المال روبرو و ازن مطالبات واقعی مردم آگاه گردید، علی رغم اینکه بارها خود را ملزم به خواسته های برحق مردم نشان داده، ولی در اقدامی پوپولیستی و فریبکارانه در مسیر دیگری به یکی از خواسته های هنجار شکنان پاسخ داد و در جلسه هیئت دولت 30 تیر ماه 95 نسبت به اصلاح ماده (20) آیین نامه اماکن عمومی موضوع تصویب نامه شماره 15818 مورخ 10/10/1363 به شرح ذیل اصلاح نمود تا گامی دیگر در راستای اهداف کدخدا(آمریکا) قدم بردارند! و لذا ماده 20 اینگونه اصلاح شد:

«ماده 20- صدور مجوز اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری از جمله اجرای صحنه‌ای موسیقی و تئاتر به عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از جهت بررسی انتظامی و ترافیکی به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام و نیروی انتظامی موظف است ظرف ده روز نظر خود را ارایه و نظم و امنیت محل و مراسم را بدون دخالت در مجوز و محتوای برنامه و ویژگی مجریان تأمین نماید.»ل

چرا رئیس جمهور و وزیر ارشاد لیبرال، اینقدر دغدغه برگزاری کنسرتهای مبتذل موسیقی و تئاتر را دارند؟! معمولا دولتها وقتی خود را ناتون در حل مشکلات ضروری جوانان، که امروز، اشتغال، ازدواج و ساخت مسکن ارزان قیمت در رأس آن می باشد، با استفاده از نظرات کارشنان غربزده و غربگرا، اقدامات احرافی، پوپولیستی و سرگرمیهای مبتذل را برای فریب جوانان در دستور کاری خود قرار می دهند و لذا دولت و در رأس آن آقای حسن روحانی اقدام به تغییر این قانون نموده، تا دست نیروی انتظامی را در جلوگیری از کنسرنها موسقی مبتذل بندند! و این در حالی است که در دیدار اخیر فرماندهی نیروی انتظامی با مراجع تقلید، اکثر مراجع و علما، نسبت به کنترل ناهنجاریهای فرهنگی بوجود آمده از برگزاری گسترده و فراگیر کنسرتها و تآترهای مبتذل وغ هنجارشکن به نیروی انتظامی متذکر شده بودند.

با وجود نارضایتی علما، مراجع معظم تقلید و مردم متدین کشور از گسترش غیر منتظره کنسرتهای موسقی مبتذل، پس چرا هیئت دولت در مخالفت با خواست اسلام و قانون اساسی، اقدام به اصلاح ماده (20) نمود؟! باید گفت و نتیجه گرفت؛ اقدام هیئت دولت در اصلاح ماده 20 آئین نامه اماکن عمومی، همانند کاری است که پس از جنگهای صلیبی، مسیحیت صهیونیسم بر علیه مسمانان و برای ریشه کنی اسلام در آندُلس(اسپانیا) انجام دادند و لذا مبنای اصلاح دولت اعتدال، در راستای گسترش ابتذال، آنهم بر اساس دستور العمل مسیحیت صهیونیسم، برای استحاله جوانان و تضعیف جایگاه دین در نظام اسلامی است! البته این روزها دولت اعتدال به شدت تحت فشار افکار عمومی بخاطر فیشهای حقوقی تعدادی از مدیرانش می باشد، لذا برای فریب مردم، اقدام به عملیات ایذائی ماده 20 اماکن عمومی کرده است!

از رئیس جمهوری که می گوید؛ هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم، بیش از این انتظاری نیست؟! اما چرا لباس پیمبر بر تن کرده و عمامه بر سر گذاشته است؟!!!!!!!!!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ