سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت مدارا کردن با مردم است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 شهریور 23 , ساعت 1:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

مدیریت افکار عمومی در دهکده جهانی انفجار اطلاعات، مستلزم برنامه ریزی دقیق مسئولین دینی-فرهنگی در سطوحل مختلف جامعه است. ظاهراً مدیران حوزه دین و فرهنگ، خطر فضای مجازی را که سایه اش را بر دین و تمدن اسلامی افکنده، احساس نکرده و خود را به بی خیالی زده و نمی خواهند و یا نخواسته اند، در برابر فرهنگ مهاجم غرب به دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) برخیزند.

چند روز قبل عمار انقلاب آقای رحیم پورازغدی، از یک فاجعه فرهنگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اینچنین گفت: «تعدادی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی افراد بسیار مؤدبی هستند، این افراد به قدری مؤدب هستند که در تمامی این سالها هیچ حرفی نزده‌اند و هیچ موضعی اخذ نکرده‌اند. این اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فکر می‌کنند نفس حضور مبارکشان در شورا موضوعیت دارد، این عده هیچ اقدامی در شورا انجام نمی‌دهند و وارد هیچ بحثی نمی‌شوند، مبادا شأنشان مورد خدشه واقع شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی از شروع دهه 70 خطر تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و قتل عام فرهنگی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئولین مختلفا دینی-فرهنگی کشور متذکر شدند، ولکن پس از تهیه و تصویب نقشه مهندسی فرهنگی کشور، مسئولین امر نه تنها اقدام شایسته ای برای مقابله با تهاجم گسترده فرهنگ غرب انجام ندادند، بلکه خود آتش بیار معرکه شده و اقداماتی حهت تکمیل چرخه تهاجم فرهنگی را در دانشگاهها، آموزش و پرورش، خانواده ها و حتی در کودکستانها رغم زدند!

اگر درآمد کشور کره جنوبی از فضای مجازی بیش از 700 میلیارد تومان در سال است، ولی ره آورد اقدامات ضد فرهنگی مسئولین نظام اسلامی موجب هزینه های کلان معنوی و مادی از جیب ملت ایران، به نفع فرهنگ مهاجم غرب بوده است! غمگینامه باید اعتراف نمائیم؛ که آژیر خطر اثرگذاری فرهنگ بیگانه و ابتذال غرب در جاجای کشورمان، بخصوص در نسل جوان و پرشور کشورمان رسوخ کرده و مدعیان فرهنگی جامعه در خواب بوده و یا برخی با هوشیاری تمام، انجام دستورات کدخدا(آمریکا) را به زیر مجموعه های فرهنگی خود صادر کرده و خود، همانند، آخوندراده، ملکم خان و تقی زاده، مروج تهاجم فرهنگی دشمن گردیده اند!ع

راه علاج چیست و چه باید کرد؟ آیا باید نظاره گر تهاجم و قتل عام فرهنگی دشمن باشیم و همانند برجام، FATFو سایر برجامهای محرمانه دولت اعتدال، مغلوب شیطان بزرگ شویم؟!

باید درب مراکز "استراتژیک ریاست جمهوری" و "مجمع تشخیص مصلحت نظام" را که مروج لیبرالیسم غرب هستند، بسته شود و اتاق فکر و مرکز استراتژیک مطالعات علوم انسانی، حول محور رهنمودهای فرهنگی مقام معظم رهبری با حضور کارشناسان انقلابی حوزه و دانشگاه تشکیل داد و علت عدم اجراء نقشه مهندسی فرهنگی کشور از سال 92 را از دولت اعتدال پرسید و اجازه نداد آن نقشه مهم و سرنوشت ساز، همچنان در غفلت و احیاناً خیانت و اسارت اعتدالیون غربگرا بایگانی گردد!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ