سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبا پیروزى را از کف ندهد اگر چه روزگارانى بر او بگذرد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 مهر 28 , ساعت 8:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

چند روز قبل مطلبی تحت عنوان "عجب دولت بلبشوئی" در "وبلاگ وزنه سیاسی" منتشر شد و خیلی زود آشفتگی و بی عرضگی درون دولتف برملا گردید! رئیس جمهور که قصد اصلاح کابینه را در این چهار ساله اول نداشت، بعد از اینکه متوجه شد، برخی از وزراء در انتخابات ریاست جمهوری 96 اعتقادی به دوره دوم ریاست جمهوری جناب روحانی ندارند و با افراد دیگری بسته اند، به ترمیم کابینه پرداخت و در یک روز دو نفر از وزراء،(ورزش و ارشاد) را از گردونه دولت خارج نمود و لذا "کــلــیــد" ایجاد دو قطبی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 زده شد و باید منتظر تغییرات بیشتری باشیم!

در حالی که نایب رئیس اول مجلس آقای پزشکیان طرح سلامت دولت را زیر سئوال برد و گفت: «طرح تحول نظام سلامت از بن غیر علمی، غیرقانونی و غیرکارشناسی است چون طرحی که برای یک نفر 100 میلیون و برای دیگری یک میلیون درآمد داشته باشد اشتباه است ... امکان ادامه این طرح در کشور وجود ندارد.» بعد از سخنان علمی و دقیق پزشکیان، منتظر دفاع وزیر بهداشت از طرح تحول سلامت بودیم، که به یک باره وزیر آشفته شد ول در اقدامی عجیب و سئوال برانگیز نوک حمله ناجوانمردانه خود را به سمت مدافعین انقلاب اسلامی گشود و سخنان سفارشی سیاسیون دغل را در کنگره انجمن علمی روانپزشکی بر زبان آورد و گفت: «خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار علم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد

مردم منتظر بودند که وزیر راستگوی! دولت اعتدال، که قبلا ورود روغن پالم را مضر برای مردم معرفی کرده و مصاحبه های مختلفی بر ضد روغن پالم از ایشان پخش و منتشر گردید، اما نظر وزیر پس از سفر جناب روحانی به مالزی و انعقاد قرارداد خرید روغن پالم از آن کشوری تغییر کرد و روغن پالم توسط ایشان تائید شد؟!!! گفته می شود؛ حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) صدها تن روغن پالم به کشور وارد کرده است!!!

البته آشفتگی و پریشان حالی رئیس جمهور و برخی از اعضاء دولت را که صاحب ثروتهای نجومی بوده و از دریافت حقوقهای نجومی توسط برخی از پزشکان کاسب! دفاع می کنند، درک می کنیم. لذا خوب می دانیم؛ اگر کدخدا(آمریکا) در برجام عنایت بیشتری کند و موفقیت جناب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را تضمین نماید، دیگر شاهد سخنان افراطی از دریافت کنندگان حقوقهای نجومی بر علیه مدافعین علم، حرم و قلم نخواهیم بود و این را هم می دانیم، که "صاحبان زر و زور و ثروت" مدافعین اصلی انقلاب اسلامی را مزاحم اعمال لیبرالی و غربزدگی خود می دانند، ولی جرأت اظهار مکنونات قلبی خود را ندارید؟!!!  

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ