سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا به تو پناه مى‏برم که برونم در دیده‏ها نیکو نماید و درونم در آنچه از تو نهان مى‏دارم به زشتى گراید ، پس خود را نزد مردم بیارایم به ریا و خودنمایى که تو بهتر از من بدان دانایى ، پس ظاهر نکویم را براى مردمان آشکار دارم و بدى کردارم را نزد تو آرم تا خود را به بندگان تو نزدیک گردانم ، و از خوشنودى تو به کنار مانم . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 1:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

اگر حاج حسن روحانی دارای وجدان بیدار، معتقد به اصول انقلاب اسلامی، پیروی از حضرت روح الله و رهبری داشته باشد، قطعاً پسع از گذشت سه سال و ایجاد هزینه های سنگین برای نظام اسلامی، باید بداند که دوره خوشبینی به کدخدا(آمریکا) و ماه عسل برجام تمام شده و سراب خوشبینی، در کویر برهوت اندیشه لیبرالیستی جناب روحانی به پایان رسیده، لذا رئیس جمهور، تا کی می تواند، کوله بار شرمندگی و خجلت از ملت و رهبر را بخاطر برجام، با حیل مختلف پنهان نماید؟!

جناب روحانی لاجرم باید به خطای استراتژیک اعتماد به آمریکا و همچنین بی درایتی و حتی خیانت در زمان تنظیم برجام را بپذیرد و بیش از این استقلال و امنیت کشور را در سراب خوشبینی به کدخدا به مخاطره نیندازد، زیرا جناب روحانی توان هسته ای کشور را در پای کدخدا و رژیم صهیونیستی ذبح کرده و چیز دیگری برای تقدیم به کدخدا ندارد!

در صورتی که رئیس جمهور معترض تحلیل فوق است، باید به ملت پاسخ دهد، اگر سنگ بزرگ تحریم بوسیله برجام از جلوی پای دولت بی عرضه اعتدال برداشته شده، پس چرا بعد از گذشت 1100 روز، مردم شاهد خروج از رکود اقتصادی و حل مشکل بیکاری و اقتصادی کشور نیستند؟! و ملت و رهبری نظاره گرند، که جناب روحانی، در کوه بزرگ وعده های تحقق نیافته، در سراب کویر خود ساخته خوشبینی، حیران و سرگردان، منتظر عنایت کدخدا(آمریکا) است؟!ب

البته می شود با ایجاد بحرانهای مصنوعی، مدتی مردم را سرگرم ترمیم کابینه و دعواهای رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزراء جدید، نمود، تا باقی مانده عمر دولت(285روز) به پایان رسد، تا دولت "پر مدعا و بی عرضه اعتدال"، بعنوان سمبل "مــا نـمـی تـوانـیـم" در کتاب گینت ثبت شود!!!

با این وجود، آیا جناب روحانی و جریانی که دولت اعتدال را در راستای منافع آمریکا و غرب هدایت می کند، از خواب بیدار می شوند؟! در این رابطه گویند؛ برای عمل کردن بدن انسان، باید او را بیهوش کرد، اما برای عمل کردن روح انسان، باید او را بیدار کرد! کاش بیدار می شدند و از اجراء اوامر کدخدا در خصوص روح برجام، پرهیز می کردند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ