سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که پوشش شرم گزیند کس عیب او نبیند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 11:51 عصر

به نام خدا و برای خدا

آقای فانی وزیر سابق آموزش و پرورش، باید به سئوالات مهمی در رابطه با عملکرد سه ساله خود پاسخ می داد، اما تزویرب اعتدالیون لیبرال، فانی را از لب مرز سقوط و افشاء تخلفات گسترده در صندوق ذخیره فرهنگیان و کتب آموزشی فراری داد، تا پرده نفاق دغلکاران، سر به مهر بماند.

آقای فانی بیش از 3 سال سکان هدایت وزارتخانه ی مهم آموزش و پرورش را بعهده داشته و لذا برکناری ایشان، قبل پاسخگوئی در محضر نمایندگان ملت، ظلم به کشور، ملت و فرزندان این مرز و بوم است، زیرا حق مردم است که بدانند؛ برجام آموزشی مبنی بر حذف شهادت طلبی از کتب ابتدائی درسی دانش آموزان توسط چه کسی و با سفارش کدام جریان فراماسونری تحقق یافته است؟! بازنشستگان مظلوم آموزش و پرورش این حق را دارند؛ که از تخلفات گسترده مالی و حزبی در صندوق ذخیره فرهنگیان با خبر شوند؟!  آیا ملت و نمایندگان مجلس حق ندارد، از طرح صهیونیستی برجام حذف آیات و روایات شهادت طلبی از کتب درسی مطلع باشند؟! نمایندگان مجلس و مردم خوب کشورم، نباید دلیل برکناری فوری آقای فانی را در آغازین روزهای سال تحصیلی بدانند؟!

متأسفانه پس از شروع بکار مجلس دهم، شاهد جریان فاسدی برای جلوگیری از استیضاء وزراء متخلف در مجلس هستیم، که این جریان نقشر مـحـلـل را در مجلس بازی می کند و هر گاه متوجه می شود، فردی از وزراء دولت جناب روحانی در مرز سقوط قرار گرفته، بلافاصله فعال شده و با انواع ترفندها و تزویرها، وزیر متخلف را از کمند استیضاء بحق نمایندگان مجلس می رهاند! و لذا این جریان مرموز، برای جلوگیری از استیضاء وزیر سابق آموزش و پرورش، با یک حرکت پیچیده آقای فانی را وادار به استعفاء نمود، تا جریان فاسد زر و زور و تزویر، از افشاء فساد گسترده در صندوق ذحیره ی فرهنگیان مصون بماند!

افشاء حجم بالای تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان، در کنار فیشهای نجومی، طومار اعتدالیون را در هم می پیچد، ولی اقدامات جریان مـحـلـل درون مجلس، استیضاء وزیر سابق آموزش و پرورش را عقیم گذاشت و لذا نمایندگان مجلس با پشتوانه ملت، باید حقوق مردم را از رئیس جمهور مطالبه نمایند، زیرا قانون اساسی، راهکار لازم را در اصول 88 و 89 در خصوص سئوال از رئیس جمهور پیش بینی کرده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجراء اصول فوق، باید ثابت نمایند که مجلس در رأس امور قرار دارد، والا جریان محلل که در لیست امید جا خوش کرده، آبروئی برای آینده نمایندگان با صلابت و انقلابی مجلس، نخواهد گذاشت!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ