سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندانبان به یوسف علیه السلام گفت : «من تو را دوستدارم» . [امام رضا علیه السلام]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 11:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

چند ساعت قبل از بروز فاجعه برخورد دو قطار مسافربری با یک دیگر، در ایستگاه هفت‌ خوان دامغان – سمنان، شاهد پخش برنامه ای از یکی از شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی بودم که مدیر عامل مستعفی راه آهن عملکرد خود را در جهتم ایمنی بیشتر راه آهن و الکترونیکی نمودن مسیر تهران مشهد را برای رئیس جمهور تشریح می کرد و در پایان هم رئیس جمهور که وزیر ناتوان راه و شهر سازی در کنارش بود، از تلاش آنها تشکر کردند، اما با گذشت کمتر از 8 ساعت از این برنامه تبلیغاتی به یکباره خبر از وقوع حادثه دلخراش برخورد دو قطار مسافربری در محدوده ایستگاه هفت‌ خوان به گوش رسید و این خبر بی کفایتی دولت اعتدال را از پرده برون انداخت.

رئیس جمهورمان با خوشبینی به کدخدا(آمریکا) فرصت هر گونه سرمایه گذاری درونزا را از سرمایه گذاران داخلی سلب نموده و وزراء لیبرالش هم از این دایره مستثنی نیستند. متأسفانه وزیر فتنه گر و فرصت طلب راه و شهرسازی، بعد از برجام همه همت خود را برای خرید واگن باری و هواپیمای مسافربری از روسیه، آمریکا و فرانسه بکار بست، تا در مقابل اقتصاد مقاومتی بایستد و کار خود را انجام دهد، که این بار وزیر صنعت، معدن و تجارت با قلدری به وزیر راه و شهرسازی پیام داد و گفت؛ بر روی ریل می خوابد و اجازه ورود واگن باری خارجی را با توجه به وجود آن پتانسیل در داخل نخواهد داد.

آری وقتی وزیری با سابقه فتنه گری در رأس یک وزارتخانه مهم قرار گیرد، آنگاه ناتوانی خود را با دروغ توسط مدیر عامل مستعفی رآهو آهن مبنی بر الکترونیکی کردن مسیر تهران مشهد را به رئیس جمهور قانوندان! می خوراند و فردای آن روز، مردم سوار بر دو قطار مسافربری شاهد حادثه ای وحشتناک و سوختن هموطنان خود در آتشی هستند، که امکان بروز حادثه با توجه به الکترونیکی بودن خطوط آن مسیر در حد صفر است! اگر راست بگویند، آن مسیر الکترونیکی شده است! دولت تزویر پس از بروز این حادثه غم انگیز، تلاش دارد با استفاء مدیر عامل راه آهن از این افتضاء بزرگ، همچون حقوقهای نجومی حرامخواران دولت و اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و برجام فرار نماید! آیا ملت گریبان وزیر و رئیس جمهور را رها می کنند؟!

مردم ایران تنها با استعفاء آخوندی که یکی از فعالان فتنه سال 88 است و بی کفایتی او در مسکن مهر و سایر بخشهای وزراتخانه به اثبات رسیده، راضی خواهند شد، تا باجناقهای ناطق نوری در دولت اعتدال کاهش پیدا نمایند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ