سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل ها بر دوستی آن که به آنها نیکی کند و دشمنی آن که بدان ها بدی کند، سرشته شده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 آذر 25 , ساعت 12:12 صبح

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهورمان طی نامه ای به رئیس سازمان انرژی اتمی آقای صالحی دو دستور ویژه! صادر کرده و خواسته است که ظرف مدت سه ماهh گزارش آن را روی میز جناب روحانی قرار دهد. حال همراهان همیشگی "وبلاک وزنه سیاسی" به این دستورات توجه فرمائید، آقای روحانی در نامه خود خطاب به صالحی نوشته است: "1- اقدام به بر برنامه‌ریزی برای طراحی و ساخت پیشران هسته‌ای جهت بهره‌گیری در حوزه حمل‌ونقل دریایی، با ‏همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی 2- مطالعه و طراحی «تولید سوخت» مصرفی پیشران هسته‌ای، با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی را عملیاتی نمایند."

طراحی و ساخت پیشران هسته ای و تولید سوخت پیشران هسته ای چیست؟ آیا لیبرالها اعتقادی به تولید واقعی آن دارند و یا دروغی دیگر را می خواهند به ملت بخورانند؟! آخرین تکنولوژی ساخت پیشران هسته ای توسط روسیه در کشتی های یخ شکن استفاده شده و آن یک رأکتور 40 مگاواتی هسته ای است که با سوخت اورانیوم غنی شده 50 الی 60 درصد، کشتی را برای مدت 4 سال بدون استفاده از سوختهایع فسیلی بر روی آب حرکت می دهد.

برای پی بردن به اقدامات عوام فریبانه حاج حسن روحانی، بهتر است ماده 5 برجام را با یکدیگر مرور نمائیم، که در آن نوشته است: «ایران بر اساس برنامه بلندمدت خود، برای 15 سال، فعالیت‌های مرتبط با غنی‏ سازی اورانیوم، از جمله تحقیق و توسعه‏ ی تحت نظارت پادمانی خود را صرفا در تاسیسات غنی‏ سازی نطنز انجام خواهد داد، سطح غنی‏ سازی اورانیوم خود را تا سقف 3/67 درصد نگه خواهد داشت، و در فردو، از هرگونه غنی‏ سازی اورانیوم و تحقیق و توسعه غنی‏ سازی اورانیوم و از نگاهداری هرگونه مواد شکافت ‏پذیر خودداری خواهد ورزید

سئوال این است، وقتی بر اساس ماده 5 برجام حق غنی سازی بیش از 3/67 به مدت 15 سال از ایران سلب شده، پسh کدخدا(آمریکا) می داند که نامه حسن روحانی هیچ است!، زیرا وقتی بر اساس برجام پذیرفته ای که برای مدت 15 سال حق غنی سازی اورانیوم بیش از 3/67 را نداشته باشیم، پس نامه حاج حسن کشک است!، وقتی به دستور جناب روحانی تأسیسات هسته ای فردو را که سوخت 20 درصد تولید می کرد، برای رضایت کدخدا شخم زده اند، پس نامه روحانی پشیزی ارزش ندارد و کدخدا خیالش راحت، راحت است! ضمناً بودجه سازمان انرژی اتمی در سال 96 حدود 40 درصد کاهش پیدا کرده و متخصصین هسته ای از آن مراکز اخراج شده اند! ولذا سخنگوی کدخدا (کاخ سفید) اعلام کرد؛ دستور حسن روحانی نقض کننده برجام نیست!

این بیت شعر، شرح حال جناب روحانی است که با نفاق پیچیده، قصد دارد که هیچ را با عوام فریبی به ملت شریف ایران بخوراند، که شاعر می گوید: دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ / ای هیچ برای هیچ بر هیچ، مپیچ

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ