سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که امانتدار است و در گفتارش راستگوست ومراقب نمازهای خود و واجباتی است که خداوند، بر او واجب داشته است . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 95 آذر 30 , ساعت 12:25 صبح

به نام خدا و برای خدا

در زمانی که ملت ایران، لمس نتایج برجام، لغو تحریمها، رفع بحران روکود اقتصادی و ایجاد اشتغال را از دولت مطالبه می کنند و مذاکرهف کنندگان هسته ای و در رأس آنها رئیس جمهور، باید پاسخگوی شکست خود، در برجام باشند، جریانی در دولت اعتدال با سابقه آمریکا پرستی، منافقانه در صددند، با رونمائی از "منشور حقوق شهروندی" مطالبات واقعی مردم را در زیر پروپاگاندای تبلیغاتی دفن نمایند و احتمالاً در تلاشند، تا برخی از شهروندان متمول و اشرافی را به حمایت از منشور، به کف خیابانها بیاورند!

البته "منشور حقوق شهروندی" برگرفته از قانون اساسی نظام اسلامی و سایر قوانین جاری کشور است و لذا دولت اعتدال بنا دارد که حقوق واقعی مردم را که طی سه و نیم سال گذشته، از اجراء آن شانه خالی کرده، با ادبیات جدیدی تحت عنوان منشور حقوق شهروندی" به ملت بخورانند و در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 میوه کلاهبرداری از منشور را بر چینند! و به همین خاطر، رئیس جمهور در مورخ 29 آذر 95 ازمنشور حقوقی شهروندی رونمائی کرد!

با مطالعه منشور حقوق شهروندی، امکان مطالبه گری ملت از جنابف روحانی افزایش خواهد یافت، زیرا در متن منشور، مطالبات واقعی مردم دیده می شود. مثلا وقتی از حق مسکن، که در "منشور حقوق شهروندی" جناب روحانی آمده، سئوال شود، قطعاً با پاسخهای غیر واقعی و کذب روبرو خواهیم شد!

در متن "منشور حقوق شهروندی"، پاراگراف س- "حق مسکن"، ماده 73 چنین می خوانیم: «حق شهروندان است که از مسکن ایمن و متناسب با نیاز خود و خانواده‌شان بهره‌مند شوند. دولت بر اساس نیاز و با رعایت اولویت و امکانات زمینه استیفای این حق را فراهم می‌نماید.»

حال جناب روحانی باید پاسخ دهد؛ وقتی در دوران ریاست جمهوریش، بیش از دو میلیون نفر از جوانان این مرز و بوم ازدواج کرده، چرا یک واحد از "مسکن اجتماعی"، که قول آن را به ملت داده بودند، ساخته نشد؟! و حتی در تکمیل مسکن مهر دولت سابق، اختلال بوجود آورده و صاحبان مسکن مهر را همچنان بلا تکلیف نگه داشته اند! و لذا بر اساس اصل 28 قانون اساسی و ماده 73 "منشور حقوق شهروندی"، جناب روحانی در نزد ملت، متهم و شرمسار است!

با توجه به رونمایی از "منشور حقوق شهروندی"، وظیفه عمارهای نظام اسلامی است، که افکار عمومی مردم را از توطئه جدید اعتدالیون تحت عنوان "منشور حقوق شهروندی" آگاه نمایند، تا دولت اعتدال، در خصوص حقوقهای نجومی، عدم ایجاد اشتغال، رکود اقتصادی مدیریت شده و شکست در برجام، پاسخگو گردد!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ