سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی، [بذر] دوستی را [در دل ها [می کارد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 دی 16 , ساعت 2:29 صبح

به نام خدا و برای خدا

برنامه دولت اعتدال و جریان فتنه 88 برای انتخابات ریاست جمهوری 96 بر روی ایجاد دو قطبی در کف جامعه متمرکز شده است و حضور دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در راستای اهدف آنان تعریف می شد، زیراغ احمدی نژاد با پتانسیل بالا، طی 3 سال، هاشمی رفسنجانی را به ذلت کشاند و مجددا با کمک جریان انحرافی، زمینه ساز تحرک و اوج گرفتن ایشان را فراهم نمود! و لذا با انصراف دکتر احمدی نژاد از کاندیداتوری ریاست جمهوری در سال 96 جریان زر و زور و تزویر، بهترین هدف برای تداوم دوقطبی در جامعه را حمله همه جانبه به قوه قضائیه دانست.

دولت اعتدال و جریان فتنه، برای آغاز دوقطبی در جامعه و حمله به قوه قضائیه بدنبال خط شکن می گردیدند، که در این رابطه به یکی از نمایندگان مجلس که سالیان متمادی، برای رسیدن به کرسی مجلس به دریوزگی جریان زر و زور و تزویر افتاده بود، فرمان حمله به قوه قضائیه را صادر کردند و در ادامه، جناب روحانی خود وارد میدان شده و قوه قضائیه را در پرونده یکی از دست پروده های دولت هاشمی رفسنجانی، مورد حمله قرار داده، که چرا پرونده بابک زنجانی در اختیار وزارت اطلاعات قرار نگرفته تا  جناب روحانی از کم و کیف اعترافاتع بابک خان مطلع و بعد از پاکسازی اعترافات زنجانی در خصوص پولهایی که به ستاد انتخاباتی ایشان در سال 92 به برادرش فریدون داده، پرونده را به قوه قضائیه ارسال نماید!

همانگونه که معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه در مورخ 15 دی 95 خبر داده بود، "حمله به قوه قضائیه تا زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ادامه خواهد داشت" و لذا ضروت دارد؛ قوه قضائیه فرصت مجدد را به فتنه گران سال 88 ندهد و بعنوان مدعی العموم، قبل از آغاز فتنه و بدون توجه به اعمال فشار جریان زر و زور و تزویر، سر شاخه های اصلی تخلف در حوزه دولت و ریاست جمهوری را بخاطر موارد ذیل احضار و بازداشت نمایند.

1-افراد دخیل در خرید دستگاههای امنیتی پرقدرت اختلال کننده در شبکه های تلوزیونی، رادیوئی، بیسیم و شنود مکالمات مردم و نمایندگانشان و نصب آنها در ریاست جمهوری.

2-افرادی که بخشنامه پرداخت مبالغ حقوقهای نجومی را صادر کرده و دریافت کنندگان حقوقهای نجومی.6

3-افرادی که با اطلاع از تحریمهای آمریکا در سالهای 90 و 91 اقدام به تأسیس صرافی نموده و با اختلال در امور کشور به ثروتهای نامشرع دست پیدا کرده و امروز با همان پولهای که از ملت به یغما برده اند، در دو مرکز مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی(دولت و مجلس) نفوذ کرده اند.

4-کسانی که ناجوانمردانه در آغاز مذاکرات هسته ای، به دشمنان کشور گرا می دادند؛ که خزانه کشور خالی است و آمریکا می تواند با یک بمب و کمتر از 10 دقیقه تمام مراکز نظامی ما را از کار بیندازد.

5-امضاء کنندگان برجام و کسانی که بدون توجه به دستور رهبری برجام را اجراء کرده و امروز می گویند؛ ملت باید منتظر به ثمر رسیدف نهال سیب و گلابی باشند.

در این شرایط حساس که کشور در پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته و دشمنان عبری، عربی و غربی در یک ائتلاف بزرگ بر علیه انقلاب اسلامی صف آرایی کرده و جریان زر و زور و تزویر، نقش یهودیان و منافقین داخل مدینه در جنگ احزاب را بازی می کنند، ضروری است؛ قوه قضائیه برای جلب اعتماد ملت به نظام اسلامی و بدون فوت وقت، پرونده مفاسد اقتصادی، سیاسی، امنیتی و غیره آقازاده ها و دانه درشتهای درون قدوت را از هر طبقه ای که هستند، مورد رسیدگی قرار داده و در فرصت مناسب، به اطلاع ملت هوشیار ایران رسانده، تا زمینه ایجاد دوقطبی از غربزده های لیبرال و فتنه گران سال 88 گرفته شود.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ