سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لازم ترین دانش بر تو آن است که از عمل بدان پرسیده می شوی . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 دی 21 , ساعت 12:8 عصر

به نام خدا و برای خدا

با درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی، میکرفونهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی بصورتی غیر قابل قبول، در اختیارj برخی از ساکتین فتنه سال 88 قرار گرفت. ساکتین فتنه، این روزها نطقشان باز شده و با بغض کینه غیر انقلابی، انقلابیون واقعی و فداکار را به ناحق محکوم می کنند، تا در فتنه های بعدی کسی در مقابل براندازان نایستد. در این وانفسا برخی از یاران مرحوم هاشمی رفسنجانی، پا را از گلیم خود دراز کرده و آنگونه سخن گفتند؛ که ردای رهبری بعد از رحلت ملکوتی حضرت روح الله، برازنده هاشمی رفسنجانی بوده، که ایشان در 14 خرداد 64 ایثار نموده و با گفتن خاطره ای از امام در مجلس خبرگان، ردای رهبری را به حضرت آیت الله خامنه ای تقدیم کرده است!

در رابطه با برخی سخنان نادرست این روزها، باید گفت: بازبینی مشروح فیلم مذاکرات 14 خرداد 68 نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بخوبی اثبات می نماید، که بیان دو خاطره از قول امام و حاج احمدآقا در تائید رهبری آیت الله خامنه ای بعد از امام، توسط مرحوم هاشمی رفسنجانی، با اصرار زیاد 4 نفر از اعضا خبرگان رهبری، پس از گذشت چندین ساعت از آغاز جلسه خبرگان بیان شده است و لذا قسمت هشتم فیلم مستند بعد از خمینی، نادرست بودن سخنان وزیر دادگستری را ثابت می نماید!

روزهای سختی بر انقلاب اسلامی در فتنه سال 88 گذشت و برخی از خواص و انقلابیون مشهور که با اشرافیت خو گرفته اند، همانند ابوموسی اشعری، این عمار رهبری را بی پاسخ گذاشتند و سکوتشان به گسترش آتش فتنه کمک کرده بود و حاضر به محکوم کردن فتنه گران سال 88 از تریبون صدا و سیما نشدند و در حماسهu مردمی نهم دی 88 غایب بودند، این روزها طلبکارانه، از تریبون رسمی نظام اسلامی به عقده گشائی پرداخته و انقلابیون و حافظان واقعی انقلاب اسلامی را مورد حمله قرار می دهند.

خواص ساکت فتنه سال 88 بدانند، نظام اسلامی هیچگاه علیه مرحوم هاشمی رفسنجانی اقدامی ننمود، بلکه واقعیت دنیای سیاست و دموکراسی همیشه به کام یک نفر نخواهد بود. عجیب است! وقتی در سالهای دوم خرداد، اصلاح طلبان آمریکایی در مجلس ششم و روزنامه ها و مجلاتشان بر علیه مرحوم هاشمی رفسنجانی می گفتند و می نوشتند، پس چرا آقایان، ناطق نوری، طباطبائی و پور محمدی، به دفاع از ایشان نپرداختند، ولی این روزها متوجه ظلم به ایشان شده اند!!!

ساکتین فتنه سال 88 باید پاسخگوی مردم باشند، با کدام مجوز شرعی و قانونی در سال 87 بیش از 1000 نفر از نمایندگان ادوار مجلس را با "طرح دولت وحدت ملی" به دعوت آقای علی لاریجانی و با پول ملت، -که رهبری هزینه آن را نامشرع دانستند- در مجلس گرد هم آوردند، تا بر علیه دولت مستقر نهم کودتا نمایند! و لذا بهتر است جماعت ساکتین فتنه 88 لب فروبندند و همچنان ساکت بمانند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ