سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدرت حاکمان پاسبانان خداست در زمین او . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 دی 29 , ساعت 7:6 عصر

به نام خدا و برای خدا

برخی افراد، از حریم امن مرحوم هاشمی رفسنجانی، بر خلاف مصلحت نظام اسلامی در مجمع تشخیص مصلحت نظام،و سوءاستفاده می کردند، با فوت آن مرحوم و پلمپ برخی از دفاتر مجمع تشخیص دچار مشکل شده و ظاهرا باید از آن مجمع اساس کشی نموده و جای دیگری برای اهداف غیر انقلابی خود پیدا کنند! لذا پس از پلمپ برخی از دفاتر مجمع تشخیص، این قبیل افراد نتوانستند ناراحتی خود را پنهان نمایند و شروع به جوسازی علیه مسئولین امر کردند.

برای پی بردن به علت ناراحتی این افراد، لازم است، برشی از قصه تلخ فتنه سال 88 در یک قطعه ویدئویی نمایم، تا همراهان وبلاگ وزنه سیاسی به عمق نگرانی و فریاد این افراد پی ببرند. همگان مطلعند که یک سر فتنه 88 به تمام اعضاء خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی، بخصوص فرزاندان ایشان  برمی گردد. دیدن این ویدئو،(اینجا دانشگاه آزاد است؟) ما را نسبت به وقایع ناگواری که در دفتر هیأت امناء دانشگاه آزاد در فتنه سال 88 رخ داده، حساس نماید، لذا احتمال تکرار همان وقایع، در برخی از دفاتر مجمع تشخیص مصلحت و مرکز استراتژیک آن مجمع دور از انتظار نیست. (فیلم مستند ویدئویی یادشده، بخشی از اعتراف پخش نشده براتعلی سرلک، رئیس دفتر مهدی هاشمی رفسنجانی در دفتر هیأت امناء دانشگاه آزاد می باشد)

مسئولین امنیتی در سال 88 برای جلوگیری از ادامه فتنه، باید مهدی هاشمی رفسنجانی را احضار و اسناد موجود در دفتر ریاست هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی را بررسی می کردند و لذا پس از اقدامات ضروری و کشف اسناد بجا مانده در دفتر رئیس هیأت امناء دانشگاه آزاد، که فرصت آتش زدن آنها را پیدا نکردند، مهدی، فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی به اسم مأموریت از طرف دانشگاه آزاد، به انگلستان متواری شد.

وقتی در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص، افراد ضد انقلابی همانند محمود سریع القلم به امر آموزش و هدایت مسئولین می پرداخته و کتابهای که هیچ سنخیتی با اهداف مجمع تشخیص نداشته، با پول ملت و برای اهداف لیبرایزم و تغییر ریل انقلاب اسلامی بچاپ می رسیده، آنگاه ضرورت بررسی دفاتر مختلف مجمع تشخیص از اهمیت بالایی برخوردار است.

والسلام

    



لیست کل یادداشت های این وبلاگ