سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که از اموال خود به تو ببخشد، و بهتر از او کسی است که تو را بی نیاز سازد و اگرخود به تو نیازمند گشت، تو را معاف دارد [و از تو چیزی نخواهد] . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 بهمن 1 , ساعت 2:12 صبح

به نام خدا و برای خدا

اگر بخواهیم به مشکلات امروز کشورمان بپردازیم، حکومت کمتر از 5 ساله امام علی علیه السلام بهترین عبرت در فرا رویخ ما است، که چرا مسلمین و برخی از صحابه رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در برابر حجت حق امیرالمومنین، اجتهاد کرده و موجب زوال حکومت عدل علی علیه السلام را به نفع جبهه استکبار معاویه رقم زدند؟! متأسفانه امروز هم در جامعه ما، برخی از مسئولین قوا، در ظاهر از امام (ره)، رهبری و انقلابی بودن خود سحن می‌گویند، ولی عمل آنها به نفع جبهه استکبار و تفکرات لیبرالیسم است!

مثلا، وقتی برای راننده تاکسی و لبو فروش سر خیابان، شکست و نقض برجام آشکار شده و بعد از یک سال نفع کشور از برجام هیچ است، اما برخی مسئولین با نفاق پیچیده به دفاع و توجیه برجام آمریکائی می پردازند. وقتی دو نفر از اعضاء تیم مذاکره کننده هسته ای بازداشت شده و جاسوسی یکی از آنها محرز گردیده، آیا عقلانی است که مسئول قوه مجریه با اهانت به ملت، همچنان به توجیه من درآودی از برجام بپردازد!

اگر مسئول قوه مجریه کشور، به سخنان رهبری توجه می نمود و خط فاصل خود با فتنه گران سال 88 را رعایت می کرد و برخی از افراد مؤثر در فتنه 88 را در مسئولیتهای حساس بکار نمی گرفت، آنگاه، حرکت حسن روحانی در ریل اصلی نظام اسلامی و ولایت فقیه پذیرفتنی بود، ولیکن، رئیس جمهور بارها به دشمنانف داخلی و خارجی این سیگنال را فرستاده، که تبعیتش از رهبری، تنها در سخن و بر اساس منافع باندی و گروهی است و بس! ولی در عمل بر خلاف مبانی نظام اسلامی و در راستای غربزدگی و لیبرالیسم، حرکت می نماید و لذا مشکل اصلی، در تناقض بین سخن و عمل برخی مسئولین، بخصوص رئیس قوه مجریه می باشد!

پس؛ راه علاج تناقض بین سخن و عمل مسئولین، بدست عمارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، فلذا عمارها باید به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در وقطع "پیچ بزرگ تاریخی و شرایط جنگ احزاب" پرداخته و همزمان، چهره نفاق قدیم و جدید را که اهداف لیبرالیسم را در ساختار قدرت نظام اسلامی عملیاتی می کند، از پرده برون اندازند، زیرا نفاق جدید، سخن از همراهی با ولایت و نظام اسلامی می کند، ولی عملش در خدمت اهداف لیبرالیسم و در مخالفت با ولایت و انقلابی گری است!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ