سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که برخی از آنچه را خداوند روزی اش ساخته، به او وام نمی دهد [یعنی انفاق نمی کند ]، محبّت پروردگارش را به کمال می رساند ؟ [حضرت مسیح علیه السلام]
 
جمعه 95 بهمن 8 , ساعت 8:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-از زمان تصدی ریاست جمهوری حسن روحانی، هر روز شاهد عقب نشینی از مواضع اصولی انقلاب اسلامی در مقابلف آمریکا بوده ایم و در جمله ی معروف جناب روحانی مبنی بر اینکه "آمریکا کدخدای ده است و بستن با کدخدا راحتر است" آثار ذلت و ترس کاملا در عملکردش قابل رؤیت است و لذا با اهداء امتیازات فراوان به دشمن اصلی انقلاب در برجام، امروز قادر به دفاع از منافع ایران در برابر دولت جدید آمریکا نیست!، گویا دولتی برای پاسخگویی به یاوه های رئیس جمهور جدید آمریکا، در ایران وجود نداشته و گرد مرگ آنان را فرا گرفته است!

2-رویکرد دولت اعتدال بر خلاف شعارهایش، رفع تحریمهای ظالمانه، حل مشکلات معیشتی مردم و دفاع از پاسپورت ایرانی نبوده و بلعکس، آنچه دولت یازدهم بدان عمل کرده، تغییر مسیر از اهداف اصلی انقلاب اسلامی، در داخل و خارج از مرزهای جغرافیای ایران بوده است!

3-وقتی با اصرار فراوان رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی دایر و ملت بعد از برجام، انتظار لغو تحریمها و حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانانشان را دارند، ولی راه دولت اعتدال به سمت قبله آمالش کج می شود و برای اهداف کثیف ماندن در قدرت، دست گدائی برای دریافت هواپیما، به سوی فرانسه و آمریکا دراز می کند!!!

4-علی رغم اینکه فریاد نمایندگان مجلس و قوه قضائیه، پیرامون تخلفات گستردهنن حسین فریدون (برادر رئیس) و حقوقهای نجومی بلند است، ولی رئیس دولت، خود را به بی خیالی زده و حتی برخی از وزراء فتنه گر و حزبی دولت اعتدال، همچنان بدنبال ماندن در قدرت از طریق راههای نامشروع هستند! آری، دولت جناب روحانی، شعار راستگویی می دهد، ولی با دروغ و نفاق، بدنبال عوام فریبی است!

5-وقتی رئیس جمهورمان آمریکا را کدخدا بداند! و به کدخدا اعتماد و در برجام امتیازهای گسترده‌ای تقدیم آمریکا نمایند و دست گدائی شان همچنان بسوی شیطان بزرگ دراز باشد؛ آیا دولت جدید آمریکا به ترسوها و لرزانهای اعتدال، توجهی خواهد کرد؟! برای پاسخ دقیق به این سئوال؛ به سراغ یکی از ایرانیهای مقیم آمریکا، آقای هوشنگ امیر احمدی که مدت 27 سال بدنبال رابطه ایران آمریکا است، می رویم، ایشان می گوید: «آمریکا به دوستان کوچکش، امتیازی نمی دهد ... نیروهایی که بعدها در برجام فعال شدند از همان دوستان تشویق کننده آمریکا برای تشدید تحریم بودند ...بزرگترین دروغ تاریخ این بود که اگر برجام نبود آمریکا قطعا به ایران حمله می کرد

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ