سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بدخو شود، دوست و رفیقش نایاب گردند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 بهمن 15 , ساعت 9:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمور کشورمان که رئیس جمهور سابق آمریکا را فردی مؤدب می دانست و شرایط کدخدا را در برجام، ذلیلانه پذیرفت، در اقدامی غیر oمترقبه، به مسخره کردن رئیس حمهور جدید آمریکا پرداخت و گفت: «اینها(ترامپ) کسانی هستند که در سیاست نبودند و تازه آمدند، در عالم دیگری بودند و حالا آمده‌اند در عالم سیاست و در این فضای کاملا جدید، خود و اطرافیانش تا بفهمند دنیا چه خبر است، هم خسارت‌هایی به خودشان می‌زنند و هم به دیگران.»

سئوال! وقتی آقای روحانی آمریکا را کدخدا می داند، پس چرا رئیس جمهور سرزمین کدخدای خود را به سخره می گیرد؟!، منشأ حمله گازانبری جناب روحانی از کجا سرچشمه گرفته است؟! یحتمل، علت این مسخره کردن به عدم پیروزی خانم کلینتون برمی گردد، که ترامپ آرزوهای حاج حسن را به باد داد و حاج حسن را در نزد ملت ایران و دوستاران انقلاب اسلامی در جهان شرمسار کرد!!!

به جناب روحانی یادآور می شوم، که متن فرمان آقای ترامپ در زمان رئیس جمهور سابق آمریکا صادر و در کنگره آمریکا به تصویب رسیده بود! و آقای اوباما با افکار شیطانی خود، فرمان اجراء آن را به تأخیر انداخت، تا دولت بی تدبیر اعتدال، به اجراء فوری برجام بپردازد و لذا وقتی رئیس جمهور جدید آمریکا وارد کاخ سفید شد، ضربه دوم را با صدور قانون منع ورود ایراینها به سرزمین آمریکا، به بدن نحیف و لرزان جناب روحانی وارد و عملا متوهمان خوشبین به آمریکا را کیش و مات کرد، هر چند که رئیس جمهورمان با حربه پروپاگاند، از گوساله سامری برجام، همچنان دفاع میp کند!!!

وقتی برای سازمانهای جاسوسی آمریکا و غرب، ثابت شده که حاج حسن روحانی، ریل استراتژی "نرمش قهرمانانه رهبری را با نرمش ذلیلانه" در مقابل آمریکا عوض کرده و مرد ایستادن در برابر کدخدا نیست، پس نباید آقای ترامپ را عصبانی می کرد، تا او امروز اعلان کند؛ همه گزینه ها در مقابل ایران روی میز قرار دارد! هر چند، که به قول حضرت روح الله؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اما چه کنیم که آقای حسن روحانی، با داشتن تفکر لیبرالی، از آمریکا می ترسد و ثابت نموده، که به قول و فعل امام اعتقادی ندارد!

باید به جناب روحانی و اطرافیان لیبرال و غربزده او متذکر شد، وقتی شما از آمریکا می ترسید و به قول و فعل امام و رهبری عزیز هم، اعتقادی ندارید، پس بدانید! غاصبانه بر مراکز مهم و حساس تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی نشسته اید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ