سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستى پدران سبب خویشاوندى میان فرزندان است و خویشاوندى را به مودّت بیشتر نیاز است تا مودّت را به خویشاوندى . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 1:6 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از شکست بازی مسخره برد-برد و ناکامی حسن روحانی در عمل به وعده لغو تحریمها، این بار جناب رئیس جمهور با تبعت5 از سیاست معاویه، اعلان نمود؛ "رجام سایه جنگ را از کشور دور کرد"! در این رابطه باید گفت؛ در تاریخ غمبار زمینه سازان جنایتکاران کربلا می خوانیم؛ که وقتی قوم هانی بن عروه مقر دارلخلافه کوفه را برای آزادی رهبر قوم خود، محاصره کرده بودند، با اعتماد به سخنان کذب شریح قاضی، مبنی بر اینکه هانی بن عروه مهمان ابن زیاد است و آسیبی به او نمی رسد، از اطراف دارلخلافه پراکنده شده و رئیس قوم خود را بدست جنایتکاری همانند عبیدالله بن زیاد تا رسیدن به شهادت تنها گذاشتند!

ملت ایران بر خلاف قوم هانی عروه، فریب شریح قاقضی های زمان را نمی خورند و همچنان از رئیس جمهور لغو تحریمها را در برابر نابودی تأسیسات هسته ای مطالبه می کنند و لذا دور شدن سایه جنگ بخاطر برجام را همانند مقتدای خود، دروغ بزرگ دانسته و رئیس جمهورمان را توهم برندارد که گریبانش را مردم رها می کنند، زیرا جناب روحانی خود اعلام کرده که برای لغو تحریمها، به مذاکرات هسته ای رفته، نه با طرح متوهمانه دور کردن سایه جنگ از کشور؟!!!

برای اینکه به فریب کاری و نفاق حسن روحانی پی ببریم لازم است یک بار دیگر به6 سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان در 27 بهمن 1395 توجه کنیم که فرمودند: «امروز هم مثل قبل از گزینه‌های نظامی روی میز حرف می‌زنند و آن مسئول اروپایی هم به مسئولان ما می‌گوید؛ «اگر برجام نبود وقوع جنگ حتمی بود»، اما این حرف یک دروغ محض است و آنها می خواهند ذهن ما را از جنگ واقعی یعنی نبرد اقتصادی منحرف کنند و به جنگ نظامی سوق دهند تا مسئولان کشور از تمرکز در عرصه پیشرفت اقتصادی و توجه به جنگ فرهنگی غربی‌ها با ملت ایران باز بمانند

پس جناب روحانی بداند؛ با فریبی از مدل شریح قاضی نمی تواند، ملت را بفریبد و لذا مطالبه واقعی ملت ایران در خصوص لغو تحریمها، به قوت خود باقی و رئیس جمهور باید پاسخگوی جنایت برجام و خسارت 40 میلیارد دلاری به مراکز هسته ای ایران در مقابل دریافت هــیــچ!!! باشد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ