سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، پیشوا و پرهیزگاران، سروراند و همنشینی آنها، مایه فزونی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 95 اسفند 16 , ساعت 11:46 صبح

به نام خدا و برای خدا

در حالی که اضمحلال و فروپاشی لیبرالیسم اقتصادی سرمایه داری غرب به پایان خط رسیده و علمای اقتصادی غرب، بدنبال شکل گیریغ سیستم اقتصادی جدید هستند، اما حسن روحانی شاگرد تنبل دانشگاه کلدونین گلاسگو انگلستان!، بدون توجه به اتفاقات دنیای جدید، همچنان نسخه اقتصاد لیبرالی غرب را در پیش روی گذاشته و برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 کشور را تنظیم و جهت تصویب به مجلس ارائه و متأسفانه مجلس شورای اسلامی هم به همان مسیری که دولت اعتدال در پیش رویش قرار داده، به تصویب آنها پرداخت.

بر اساس قانون و شرایط خاص جهانی و تحریمهای فلج کننده علیه کشورمان، یگانه نسخه شفا بخش ایران، اجراء اقتصاد مقاومتی مبتنی بر نگاه به توانمندی داخلی و قدرت سازی مردمی-نظامی بوده، تا ملت ایران با وعده های پوچ و پوپولیستی چرخیدن سانتریفیوژها و چرخیدن چرخ اقتصاد مردم، در مذاکرت هسته ای، شرطی نشوند، ولی متأسفانه دولت اعتدال با گدائی در نزد کدخدا(آمریکا) متوهمانه مردم را شرطی، توانمندی داخلی را مختل و ملت را مأیوس و سرگردان نمود!

شاگرد تنبل "دانشگاه کلدونین گلاسگو انگلستان" (حسن روحانی)، به همراه تیم اقصادی، سیاسی و امنیتی خود، بدون توجه بهع حاکمیت نظام اسلامی و نقشه راه اقتصاد مقاومتی، از زمان شروع فعالیت، "استراتژی تغییر انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی" را با شعار "اسلام رحمانی و اسلام اعتدالی" برگزید و لذا اهداف ذیل را در صدر برنامه های خود قرار داد: 1-نرمش ذلیلانه در روابط خارجی، جایگزین نرمش قهرمانانه شد! 2-بی توجهی به توانمندی داخلی در همه شئون! 3-افزایش واردات افسار گسیخته کالاهای خارجی! 4-کاهش تورم، بدون توجه به رونق اقتصادی و اشتغال جوانان! 5-تضعیف قدرت ملی-نظامی! 6-مبارزه منافقانه با اسلام انقلابی! 7-توجه ویژه به جریان اشرافیت! 8-گسترش شبکه به هم تنیده مفاسد، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی، با بکارگیری عناصری از فتنه گران و لیبرالهای غربزده و جاسوس!

برای آزادی کشور از دست لیبرالهای غربزده و غیرانقلابی، در برنامه کوتاه مدت، لازم است، این دُنبل چرکین فساد، در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 توسط ملت فهیم ایران جراحی گردد و در برنامه بلند مدت باید به "فرهنگ سیاسی" مطرح شده از سوی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در شام شهادت حضرت فاطم? زهرا(س) در حضور مقام معظم رهبری توجه کرد که گفتند: «تا "فرهنگ سیاسی" درست نشود، سیاست درست نمی‌شود، و تا سیاست درست نشود فرهنگ درست نمی‌شود!»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ