سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 اسفند 18 , ساعت 5:19 عصر

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی در 16 اسفند 95 گفت: «از قوه مجریه با خیال راحت انتقاد کنید. چون انتقاد از قوه مجریه پاداش هم دارد

حسن روحانی یک روز بعد از درخواست انتقاد از قوه مجریه در بزرگداشت شهدای جهان اسلام در مشهد گفت: «سوال می‌کنیم آیا در اقتصاد مقاومتی موفق هستیم یا نه؟ از این سوال بدتر نمی‌شود.»ا

در چند روز گذشته برخی از مسئولین کشور در مجلس خبرگان رهبری از رئیس جمهور خواستند که گزارش عملکرد دولت در رابطه با اقتصاد مقاومتی را باطلاع مردم برساند، اما رئیس جمهور در پاسخ به درخواستهای علما و ملت می گوید: «از این سوال بدتر نمی‌شود» و اضافه می کند و می گوید: «ما قطعاً پیروز اقتصاد مقاومتی هستیم»

آیا با کلی گوئی، که "ما پیروز اقتصاد مقاومتی هستیم" ملت سخن رئیس جمهور را می پذیرند؟ آیا جناب روحانی با این سخنان نامعقول و نادرست، باز هم می تواند رأی مردم را در سال 96 برباید؟! اگر راست می گویند؛ چرا آمار واقعی به مردم نمی دهند و تنها به سخنان پروپاگاندا می پردازند؟!

پاسخ ادبیات فریب کارانه رئیس جمهورمان را باید در "رفتار دفاعی همراه با عصبانیت" او دید، که حجت الاسلام پناهیان در این رابطه در بیت رهبری گفت: «رفتار دفاعی یعنی چه؟ یعنی اینکه عجولانه از خودت دفاع کنی، بد از خودت دفاع کنی، برای دفاع کردن از خودت چند تا حق دیگر را زیرپا بگذاری، تحمل مظلومیت نداشته باشی. در روانشناسی به این می‌گویند: «رفتار دفاعی» آدم‌‌هایی که از شخصیت والایی برخوردار هستند رفتار دفاعی ندارندلذا باید گفت؛ در طول عمر انقلاب اسلامی از این رئیس جمهور بدتر نداشته ایم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ