سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردها، پیشوایان اندیشه ها و اندیشه ها، پیشوایان دلها و دلها، پیشوایان حواس و حواس، پیشوایان اندام اند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 اسفند 20 , ساعت 12:20 صبح

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهورمان دیروز(18 اسفند95) در مشهد، با سخنانی شگفت انگیز! و باور نکردنی، دولت خود را "پیروز اقتصاد7 مقاومتی" خواند و تلاش کرد تا منتقدین را ضربه فنی و ملت ایران را "سوژه عملیات روانی" قرار دهد لذا در این باره گفت: «ما قطعاً پیروز اقتصاد مقاومتی هستیم»

رهبر معظم انقلاب، امروز(19اسفند 95) در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، خبر پیروز شدن رئیس جمهور در اقتصاد مقاومتی را که دیروز در مشهد اعلان کرده بود، به چالش کشیده و اجازه ندادند جریان لیبرالیسم، ملت فهیم ایران را "سوژه عملیات روانی" خود نماید و لذا معظم له در خصوص عملکرد دولت در رابطه با اقتصاد مقاومتی فرمودند: «اگر همه‌ی کارهای ضروری در موضوع اقتصاد مقاومتی انجام شده بود، امروز تفاوت محسوسی را در اوضاع اقتصادی کشور و زندگی مردم شاهد بودیم ... شکایات مردم به ‌دست ما می‌رسد و باید در مسائلی نظیر تولید، اشتغال، از بین بردن رکود و... به‌گونه‌ای عمل کرد که مردم تأثیر آن را در زندگی خود، کاملاً احساس کنند اما اکنون، اینگونه نیست

در حالی که دولت اعتدال به ماههای پایانی خود نزدیک می شود، مردم منتظرند تا ثمرات برجام را بر اساس وعده های رئیس جمهور، مبنی بر لغو همه تحریمها، در زندگی خود احساس کنند، اما با کمال تأسف، جنابع روحانی، با اجراء فوری برجام ناکام شد و مشکلات اقتصادی کشور و مردم، لاینحل باقی ماند و لذا سئوال از دیگران را بجای پاسخگوئی به مطالبات مردم انتخاب کرده و قصدش از این حرکت ناجوانمردانه، این است تا ملت را "سوژه عملیات روانی" خود قرار دهد!

مقام معظم رهبری، بر تحولات جهان و کشور، اشرافیت کامل دارند، و وقتی مشاهده می کنند که ملت ایران مورد "سوژه عملیات روانی" دولت اعتدال قرار گرفته اند، راساً وارد میدان روشنگر شده و با اجراء عملیات به هنگام، جریان لیبرال و غربگرا را خلع سلاح می کند و لذا ملت فهیم ایران، به تبعیت از امام آگاه خویش، باید لغو همه تحریمها در برابر آنچه به کشورهای 5+1 داده ایم از رئیس جمهور راستگوی! خود مطالبه نمایند و اجازه ندهند تا جناب روحانی و تیم غربزده ای قوه مجریه، ملت را "سوژه عملیات روانی" خود نموده و از پاسخگویی بگریزند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ