سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذکر، رهنمود خردها و بیداری جانهاست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 اسفند 22 , ساعت 1:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

جناب ناصرالدین شاه در مقطی از سلطنت خود با توصیه میرزا ملکم خان ارمنی، برای آشنایی و چگونگی پیشرفت غربا راهی اروپا شد، لذا حاج حسن روحانی هم به تقلید از شاه قاجار و شاه سعودی به ملکم های دولتش سفارش نموده تا زمینه سفر اروپا کردی ایشان را در مقطع انتخابات ریاست جمهوری، آنهم برای فرار از مناظره های انتخاباتی فراهم نمایند!

حلقه های نیاوران و نیویورکیها، که کنترل و هدایت حسن روحانی را در دست دارند، اخیراً با پاتکهای سنگین رئیس جمهور سابق زمین گیر شده اند و لذا در معادلات و توطئه های خود علیه نظام اسلامی، جایی برای بیانیه های احمدی نژاد باز نکرده بودند!

اگر بیانیه های پی در پی احمدی نژاد، از سوی مسئولین قضائی پیگیری شود، ممکن است طومار جریان نفوذی و لیبرال دولت اعتدال را درهم بپیچد، زیرا اگر ادعاهای آقای حسن روحانی، در آغاز مذاکرات هسته ای، مبنی بر خالی بودن خزانه کشور و انبارهای کالا و بدهی های سنگین دولت قبلی صحت نداشته باشد، قطعا ایشان متهم است!

آیا بیانیه های پی در پی احمدی نژاد می تواند قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی را برای محاکمه و استیضاح حسن روحانی وارد میدان نماید؟! قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی نباید نسبت به بیانیه های احمدی نژاد بیف تفاوت باشند، زیرا این یک مطالبه عمومی است، که اگر بیانیه های رئیس دولت سابق، کذب است، پس قوه قضائیه باید از انتشار اخبار کذب بر علیه دولت اعتدال جلوگیری کند و اگر بیانیه های احمدی نژاد بر اساس اسناد موجود سال 92 صحیح و قابل خدشه نیست، آقای حسن روحانی بخاطر سخنان کذب که منجر به دادن امتیاز فراوان در مذاکرات هسته ای به کشورهای بیگانه گریده، باید توسط قوه قضائیه محاکمه و یا از سوی مجلس بر اساس بند دوم اصل هشتاد و نهم قانون اساسی استیضاح و رأی به عدم کفایت  رئیس جمهور صادر نمایند.

پس در اولین گام، مجلس شورای اسلامی باید بدون فوت وقت، موضوع تحقیق و تفحص از اسناد مطرح شده در بیانیه های احمدی نژاد (زمان تحویل دولت دهم به دولت یازدهم) را در دستور کاری خود قرار دهند، زیرا اگر آن بیانیه ها واقیعیت داشته باشند، جرم آقای حسن روحانی مشهود است و لذا مسئولین مربوطه باید نسبت به سفرهای رئیس دولت یازدهم حساسیت نشان داده و از سفرهای خارجی ایشان تا رسیدگی قضائی جلوگیری نمایند.

البته وقتی بیانیه های احمدی نژاد را در کنار سخنان سرادر حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران قرار دهیم، به این نتیجه می رسیم که بیانیه های صادره از سوی احمدی نژاد با واقعیت نزدیک بوده و قطعاً آقای حسن روحانی متهم است! آنجا که سردار سرافراز و انقلابی سپاه گفتند: «امروز آمریکا و انگلیس و فرانسه در خلیج فارس رزمایش برگزار می‌کنند و رسانه‌ها آن را پوشش می‌دهند اما ما می‌ترسیم رزمایش‌های‌مان را رسانه‌ای کنیم و هیچ اعتراضی هم نمی‌کنیم ... برای ما تردیدآمیز است که موشک ماهواره‌بر که دارای اهداف غیرنظامی بوده و آماده پرتاب است، با تشر آمریکا به انبار برود. تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم؟»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ