سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تنگنا و سختی، دوستیِ درست، آشکارمی شود . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 اسفند 22 , ساعت 3:5 عصر

به نام خدا و برای خدا

علی رغم اینکه مردم ایران نسبت به سایر ملل جهان با فرهنگ سیاسی آشنائی بیشتری دارند، لکن وقتی در جامعه از خطر نفوذ لیبرالها گفتهخ می شود، اکثر مردم با مبانی فکری و کارکرد یک فرد لیبرال یا مکتب لیبرالیسم آشنائی ندارند و به همین علت، جریان نفوذی لیبرال و اربابان غربی آنها، بیشترین منفعت را از ناآگاهی ملت ایران در این رابطه برده اند و لذا به اندازه ی بضاعتم قصد آن دارم تا همراهان فهیم و انقلابی "وبلاگ وزنه سیاسی" را با خطرات پیدا و پنهان جریان نفوذی لیبرالیسم آگاه نمایم.

همه عزیزان می دانند، یکی از دلائلی که مرحوم منتظری از سوی حضرت روح الله با اخطار بسیار سنگین توبیخ و از قائم مقامی رهبری عزل شد، تفکرات نفوذی جریان لیبرالیسم در درون بیت ایشان بود و لذا امام خمینی پس از اینکه دریافتند، جریانی مانع عزل منتظری در مجلس خبرگان رهبری است، خود وارد میدان شده و در 6 فروردین 68 با پیام بسیار شدیدی  مرحوم منتظری را عزل و مرقوم داشتند: «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.»

حضرت روح الله که از ابعاد خیانت بیت منتظری به نظام اسلامی آگاهی داشتند،ع وقتی ادامه حیات انقلاب اسلامی را بعد از خود، در خطر دیدند، لحظه ای درنگ نکرده و او را عزل نمود، زیرا نطفه ی کثیف لیبرالیسم، در خیانت به کشور و ملت ایران  شکل گرفته و لذا مردم عزیزمان باید همانند امام راحل نسبت به حضور جریان نفوذی لیبرالیسم در دو قوه مجریه و مقننه حساس باشند، زیرا با حضور این جریان وابسته، نظام اسلامی با خطرات متعدد لیبرالیسم فرهنگی-اجتماعی، نظامی-امنیتی، سیاسی و اقتصادی روبرو گردیده است.

-امروز لیبرالیسم فرهنگی-اجتماعی در کشورمان، دین، زبان، باورها و اخلاق نسل جوان کشور را با آتش تهیه کشورهای غربی مورد حمله قرار داده و با تغییر در متون کتب درسی دانش آموزان و استفاده غیر عقلانی از فضای مجازی، بدنبال سلطه فرهنگی غرب، بر کشور هستند.

-لیبرالیسم نظامی-امنیتی، قدرت نظامی کشور را برنمی تابد و لذا با عدم رسانه ای کردن رزمایشهای نیروهای مسلح سعی در ضعیف نشان دادن قدرت نظامی کشور است و با باز کردن درب مراکز نظامی به روی بیگانگان و ترساندن مردم از سایه جنگ، -که به فرموده رهبر معظم انقلاب دروغ محض است- امنیت کشور را به مخاطره انداخته است.

-لیبرالیسم نفوذی اقتصادی، هنر مردم ایران را در پختن آبگوشت بزباش و قورمه سبزی می داند و لذا می گوید: برایح پیشرفت اقتصادی باید زیر سلطه آمریکا رفت و از آرمانهای انقلاب و دین اسلام دست کشید!

-لیبرالیسم نفوذی سیاسی، برای ماندن در قدرت، برجام کدخدا(آمریکا)، را به فوریت اجراء می کند و برجام را آفتاب تابان و از طرف خدا می خواند!

-لیبرالیسم نفوذی سیاسی، در برابر دشمن ضعف نشان داده و حل مشکلات کشور، حتی آب آشامیدنی مردم و رفع مشکلات ریزگردها را از شیطان بزرگ طلب می کند!

-لیبرالیسم نفوذی سیاسی، توانمندی داخلی را با ایجاد رکود مصنوعی تعطیل و آن را به یک چالش بزرگ برای نظام اسلامی مبدل می کند!

پس باید لیبرالیسم نفوذی در قوه مجریه را با اسلحه روشنگری در انتخابات 96 رسوا نمود، تا این خطر بزرگ که توسط رأی مردم بر قوه مجریه مسلط شده با رأی مردم ساقط گردد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ