سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماز تقرب هر پرهیزگار است و حج جهاد هر ناتوان ، و براى هر چیز زکاتى است و زکاة تن روزه است ، و جهاد زن بودن شوى را به فرمان . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 اسفند 28 , ساعت 3:50 عصر

به نام خدا و برای خدا

دولت حسن روحانی گوی سبقت را در بی تدبیری و غربزدگی، از شاهان قاجار و پهلوی ربوده، در زمان اجراء برجام و دره اقدامی ننگین و برخلاف متن برجام، آب سنگین ذخیره شده نیروگاه اراک را ذلیلانه به کشور عمان ارسال تا موجب رضایت کدخدا(آمریکا) را فراهم نماید، اما کدخدا بدعهدی کرد و حاج حسن را در نزد ملت ایران شرمسار و ذلیل کرد و لذا دولت اعتدال در اقدامی از سر استیصال طی نامه ای به آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلان نموده که «هیچ بندی در برجام، ایران را به خارج کردن آب سنگین مازادی که به بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود اما خریدار واقعی پیدا نمی‌کند، ملزم نکرده است

حقیر در 30 خرداد 95 طی یادشتی با موضوع "پشت پرده خروج آب سنگین از کشور" تخلف دولت ترسوی اعتدال در ارسال فوری آب سنگین ایران به کشور عمان را متذکر شده و غیر قانونی بودن آن را اعلان نمودم، ولیکن دولت اعتدال با ادعای دیپلماسی موفق، نسبت به ارسال آب سنگین، برخلاف برجام اقدام نمود تا رضایت آمریکا و اروپا را برای تصاحب نامشروع کرسی های مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی را در انتخابات 7 اسفند 94 کسب نماید!

در اینجا لازم می دانم که موضوع ارسال غیر قانونی آب سنگین به کشور عمان را از نظر برجام بررسی نمایم. در متن برجام در بند 14 آن آمده: «ایران به مدت 15 سال تمامی آب‌سنگین مازاد بر نیاز راکتور مدرن اراک، راکتور آب‌سنگین صفر قدرت و حداقل ذخیره احتیاطی لازم برای آن‌ها، به همراه مقداری که برای تحقیقاتT دارویی مورد نیاز است، مقداری که برای تولید محلول‌های دوتره و ترکیبات شیمیایی مورد نیاز است، مابقی برای صادرات به بازارهای بین‌المللی آماده شده و بر اساس قیمت بین‌المللی به آن‌ها تحویل می‌گردد.»

چرا دولت اعتدال پس از ارسال مقدار زیادی از آب سنگین ذخیره شده ایران به کشور عمان، الان فهمیده که نباید آب سنگین ذخیره شده را از کشور خارج می کرد؟ مگر رئیس دولت اعتدال خود را حقوقدان معرفی نمی کرد؟ در پاسخ باید گفت؛ دولت ترامپ طی بیانیه‌ای در هفته گذشته در نشست آژانس گفته است:«هر مقدار آب سنگین مازاد بر 130 تن، نباید در ایران بماند.»

باید گفت؛ آقای حسن روحانی، بخاطر زندگی اشرافی، یک بزدل سیاسی است و به همین علت در مذاکرات هسته ای خود را در جایگاه متهم و موظف به پاسخگوئی به سئوالات جریان صهیونیسم بین الملل می دانسته و لذا ذلیلانه شرایط آمریکا و اتحادیه اروپا را پذیرفت! با این حال آیا حسن روحانی که این همه ضعف در برابر 5+1 از خود نشان داده و در مسئله ی ارسال آب سنگین به کشور عمان، متهم به خیانت است، آیا صلاحیت دفاع از حقوق ملت ایران را دارد؟ و آیا جریان صهیونیسم در برابر عقب نشینی های مکرر اعتدالیون ترسو، نسبت به عدم ارسال آب سنگین ذخیره شده ایران به عمان رضایت خواهند داد؟!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ